شیائومی قصد دارد جدیدترین گوشی خود یعنی شیائومی ۱۳ اولترا را ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ در بازار چین عرضه کند. علاوه بر عرضه شیائومی ۱۳ اولترا، مدیر عامل شیائومی تایید کرده که این دستگاه به زودی وارد بازار جهانی نیز خواهد شد. انتظار می‌رود که Xiaomi 13 Ultra معیار جدیدی را در عکاسی با گوشی‌های هوشمند ایجاد کند که آن را مدیون شرکت آلمانی لایکا است. ما تاثیر این همکاری را در دوربین گوشی شیائومی ۱۳ پرو شاهد بودیم و اکنون باید منتظر سورپرایز این دو شرکت در دوربین مدل اولترا باشیم.

قبل از عرضه رسمی، تصویری از دستگاه پرچمدار شیائومی ۱۳ اولترا به صورت آنلاین منتشر شد. اگرچه تصویر کمی تار است، اما می‌بینیم که ماژول دوربین دایره‌ای شکل، چهار لنز دوربین جداگانه و همچنین یک چراغ قوه LED دوگانه دارد. با بررسی دقیق تر، می‌توان دکمه های ولوم و پاور را در سمت راست دستگاه تشخیص داد.

تصویر زنده شیائومی ۱۳ اولترا لو رفت

مشخصات فنی Xiaomi 13 Ultra

شیائومی ۱۳ اولترا دوربین ۱ اینچی سونی IMX989 با پشتیبانی از دیافراگم متغیر دارد. علاوه بر این شایعاتی مبنی بر وجود لنزهای کمکی اولتراواید، تله فوتو و پریسکوپ در این دستگاه منتشر شده است. در حالی که جزئیات فنی دقیق دوربین‌ها هنوز تایید نشده، انتظار می‌رود این تنظیمات تجربه عکاسی استثنایی را برای کاربران فراهم کنند.

همچنین احتمال دارد این دستگاه از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ قدرت بگیرد. صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی E6 AMOLED LTPO Quad HD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی را به نمایش می‌گذارد. باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی نیز از امکانات این دستگاه است.

قیمت شیائومی 13 اولترا

قیمت گوشی شیائومی ۱۳ اولترا

شیائومی ۱۳ اولترا در سه مدل ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت در دسترس کاربران خواهد بود. این مدل‌ها با قیمت‌های ۶۲۹۹ یوان (۹۱۶ دلار)، ۶۷۹۹ یوان (۹۹۰ دلار) و ۷۴۹۹ یوان (۱۰۹۰ دلار) فهرست شده‌اند. اما لازم به ذکر است که این قیمت‌ها به صورت رسمی تایید نشده‌اند و ممکن است در آینده دستخوش تغییراتی شوند.

نظر شما در مورد گوشی شیائومی ۱۳ اولترا چیست؟ آیا دوربین این دستگاه می‌تواند تجربه بهتری را به کاربران ارائه دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: عرضه شیائومی 13T Pro با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰