شیائومی با عرضه گوشی پرچم‌دار شیائومی ۱۳ اولترا می‌خواهد سطح عکاسی با گوشی‌ها را بالا ببرد. مدیرعامل شرکت شیائومی زمان عرضه جهانی نزدیک شیائومی ۱۳ اولترا را تایید کرده و موجی از اشتیاق را میان طرفداران آن برانگیخته است. علاوه بر شیائومی ۱۳ اولترا، به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد گوشی دیگری به نام شیائومی 13T Pro را نیز همزمان با شیائومی ۱۳ اولترا عرضه کند.

سایت Xiaomiui گزارش داده است که یک گوشی پرچم‌دار با دو نام در حال توسعه است. هر دو نام دارای شماره مدل 23078PND5G و 23078PND5C هستند که حرف "G" نشان دهنده عرضه جهانی و حرف "C" نشان دهنده عرضه داخلی (به بازار چین) است. این نشریه فاش کرده است که گوشی‌‌ها احتمالا با نام‌های شیائومی 13T Pro و ردمی K60 Ultra وارد بازار‌های مخصوص خود می‌شوند.

بر اساس همین گزارش، ردمی K60 Ultra ابتدا در چین عرضه خواهد شد و سپس عرضه جهانی آن با نام شیائومی 13T Pro خواهد بود. همچنین ممکن است شماره مدل 23078PND5G و 23078PND5C تاریخ عرضه احتمالی در تیر ماه ۱۴۰۲ را نشان دهند.

شیائومی 13T پرو با تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰

همچنین، این گزارش حاکی از آن است که این دستگاه به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ مجهز خواهد شد. اولین بار است که یک گوشی شیائومی از چنین پردازنده‌ای بهره می‌برد. این دستگاه اندروید ۱۳ با رابط کاربری MIUI 14 را اجرا خواهد کرد. شیائومی وعده داده است که به‌روزرسانی‌های پایه اندروید و چهار سال پشتیبانی امنیتی برای این گوشی ارائه دهد.

با توجه به اینکه شیائومی 13T Pro و ردمی K60 Ultra برای کاربران با بودجه متوسط در نظر گرفته شده‌اند، منطقی است که انتظار داشته باشیم شیائومی قیمت رقابتی را هدف قرار دهد. باید دید شیائومی چگونه می‌تواند ویژگی‌ها و مشخصات قدرتمند دستگاه را با قیمت ارزان آن متعادل کند.

اخبار مرتبط: معرفی شیائومی ۱۳ اولترا در ماه جاری