تا دو روز دیگر شیائومی جدیدترین دستگاه پرچمدار خود را عرضه خواهد کرد. طی چند هفته گذشته گزارش‌های زیادی در مورد مشخصات فنی این دستگاه در سایت‌های خبری منتشر شده است. روز گذشته مدیرعامل شیائومی رسما اعلام کرد که شیائومی ۱۳ اولترا با تراشه‌های Surge P2 و Surge G1 عرضه می‌شود. علاوه بر تراشه‌ها، شارژدهی شیائومی ۱۳ اولترا به مراتب بهتر از نسل قبلی خود است و از حالت Emergency Battery Mode پشتیبانی می‌کند.

شرکت شیائومی ادعا می‌کند که با استفاده از این حالت، دستگاه می‌تواند ۶۰ دقیقه در حالی که باتری تنها ۱ درصد شارژ دارد روشن بماند و حتی از یک تماس تلفنی ۱۲ دقیقه‌ای پشتیبانی می‌کند. اما توجه داشته باشید این قابلیت فقط زمانی ارائه می‌شود که دستگاه در حالت باتری اضطراری باشد.

تراشه Surge G1 اولین بار در شیائومی ۱۲ اس اولترا دیده شد که دارای سه عملکرد مجزا است. مواردی چون سلامت باتری، پیش‌بینی دقیق، افزایش عمر باتری و توانایی نظارت بر ایمنی باتری سه عملکرد جدید این تراشه است که شارژدهی شیائومی ۱۳ اولترا را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

قبل از عرضه، چند گزارش در مورد تراشه Surge P2 منتشر شده است. برخی از گزارش‌ها ادعا می‌کنند که این تراشه به بهبود مدیریت گرما و همچنین بهره‌وری شارژ دستگاه کمک می‌کند.

شیائومی 13 اولترا  می تواند 1 درصد باتری را یک ساعت نگه دارد

شیائومی ۱۳ اولترا به عنوان دستگاهی با عملکرد عالی دوربین شناخته می‌شود. این گوشی مانند نسل قبلی‌اش، به دوربین قدرتمندی مجهز می‌شود که با همکاری شرکت لایکا توسعه یافته است. سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی سونی IMX989 خواهد بود.

نظر شما در مورد شارژدهی شیائومی ۱۳ اولترا چیست؟ آیا به نظر شما بهبود‌های این دستگاه مورد رضایت کاربران قرار خواهد گرفت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: شیائومی ۱۳ اولترا با سنسور ۱ اینچی و دیافراگم متغیر