نسخه‌ محدود و خاص موتو X۵۰ اولترا با نام سافت پیج، چندی پیش توسط شرکت موتورولا در چین معرفی شد. این نسخه که صرفاً از نظر رنگ با مدل استاندارد X۵۰ اولترا تفاوت دارد، از نظر مشخصات‌فنی کاملاً مشابه آن است.

این گوشی که با پردازنده‌ قدرتمند Qualcomm Snapdragon 8s Gen 3 و دستیار هوش‌مصنوعی لنوو معرفی می‌شود، دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPS OLED با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و رزولوشن ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل است. همچنین، نسخه‌ سافت پیج از موتو X۵۰ اولترا با رم ۱۶ گیگابایت و حافظه‌‌داخلی ۱ ترابایت ارائه می‌شود.

اما قابلیت‌های برجسته‌ این گوشی‌هوشمند به همین‌جا ختم نمی‌شود. سافت پیج موتو X۵۰ اولترا از مجموعه دوربین قدرتمندی بهره می‌برد که شامل این موارد است: دوربین‌سلفی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین‌اصلی ۵۰ مگاپیکسل با حسگر بزرگ، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسل JN1، دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسل با قابلیت زوم ۳ برابر و بزرگنمایی ۱۰۰ برابری و همچنین دارای قابلیت فناوری لرزشگیر تصویر تطبیقی با هوش‌مصنوعی است.

معرفی موتو X۵۰ اولترا
رسانه مجتمع تجاری علاالدین

علاوه‌بر دوربین، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ واتی با سیم و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی، تجربه‌ای کم‌نظیر برای کاربران به‌ارمغان‌می‌آورد. این گوشی همچنین از درگاه USB ۳.۱ نسل ۲ و اتصال Wi-Fi ۷ پشتیبانی می‌کند.

موتورولا برای گوشی‌هوشمند جدیدش، موتو X۵۰ اولترا، بدنه‌ای ترکیبی از چوب و شیشه درنظرگرفته که استحکام آن را با یک فریم میانی فلزی تضمین کرده است. این گوشی با ضخامت تنها ۸.۵ میلی‌متر و وزن ۱۹۷ گرم، خوش‌دست و ظریف به نظر می‌رسد. همچنین، گواهینامه‌ IP68 مقاومت آن دربرابر گرد و غبار و آب را تأیید می‌کند.

درحال‌حاضر نسخه‌ ویژه‌ سافت پیج این گوشی به بازار معرفی شده است که از نظر فنی تفاوتی باسایر مدل‌های این سری ندارد. دستیار هوش‌مصنوعی تعبیه‌شده در موتو X۵۰ اولترا قابلیت‌های متنوعی از جمله پشتیبانی از چت، پاسخ به سؤالات با درک‌معنایی، ترجمه و خلاصه‌سازی متن، و برقراری تماس‌های هوش‌مصنوعی را ارائه‌‌می‌دهد. موتو X۵۰ اولترا سافت پیج درحال‌حاضر تنها در یک نسخه با رم ۱۶ گیگابایت و حافظه‌‌داخلی ۱ ترابایت معرفی می‌شود.

اخبار مرتبط: