۲ هندزفری موتو بادز و بادز پلاس با قیمت ۵۹ و ۱۲۹ یورو معرفی شدند که نشخه پلاس از قابلیت ANC پشتیبانی کرده و موتورولا در توسعه آن با Bose همکاری کرده است.

شب گذشته شرکت موتورول در رویداد بزرگی از سری موتو اج ۵۰ رونمایی کرد. این سری شامل سه گوشی پرچمدار اج ۵۰ اولترا، پرچمدار اقتصادی اج ۵۰ پرو و میان‌رده اج ۵۰ Fusion می‌شود که می‌توانند گزینه‌های مناسیب برای رقابت در بازار باشند. بااین حال رویداد با ۳ گوشی جدید تمام نشد و موتورولا ۲ هندزفری موتو بادز و بادز پلاس را هم معرفی کرد. این ۲ دستگاه یک تفاوت بزرگ دارند و آن هم پشتیبانی کردند و نکردن از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) است که باعث شده نسخه پلاس ۷۰ یورو گران‌تر باشد. درادامه به بررسی ۲ دستگاه می‌پردازیم.

موتو بادز و بادز پلاس به کویل‌های دینامیکی ۱۲.۴ میلی‌متری مجهز شده تا بتوانند به‌خوبی صداها را تولید کنند. این ۲ دستگاه از نظر طراحی کاملا مشابه یکدیگر هستند و همان‌طور که اشاره شد، تفاوت آنها در عملکرد و به‌ویژه قابلیت حذف نویز است. موتو بادز عادی با قیمت ۵۹ یورو می‌تواند گزینه خوبی برای کاربران باشد. این دستگاه با یکبار شارژ تا ۹ ساعت می‌تواند موسیقی پخش کند. همچنین به‌لطف بهره‌مندی از شارژ سریع می‌تواند تنها در عرض ۱۰ دقیقه به اندازه مصرف ۲ ساعته شارژ شود. موتورولا برای این دستگاه رنگ‌های متنوعی ازجمله آبی روشن، زرد، هلویی و مشکی را درنظر گرفته است.

موتو بادز و بادز پلاس

موتو بادز پلاس به‌دلیل پشتیبانی از فناوری حذف نویز فعال (ANC) یک پله بالاتر از نسخه عادی قرار گرفته و به‌همین دلیل قیمت آن ۱۲۹ یورو است. این دستگاه به‌صورت مشترک با شرکت Bose توسعه یافته می‌تواند صدای ناخواسته پس‌زمینه را کاهش دهد. علاوه‌بر آن این هندزفری با قابلیت پانوراما دالبی گوشی‌های موتورولا سازگاری داشته و می‌تواند تجربه صوتی کاربر را ارتقا دهد. موتو بادز پلاس به حالت تطبیقی فعال مجهز شده که بااستفاده از فناوری ANC صدای محیط حذف می‌شود. همچنین یک حالت دیگر برای شنیدن صدای محیط وجود دارد.

موتو بادز پلاس باتوجه به فناوری ANC مصرف انرژی بالاتری داشته و با یکبار شارژ تا ۸ ساعت دوام می‌آورد. البته با شارژ سریع ۱۰ دقیقه‌ای می‌ةواند تا ۳ ساعت موسیقی پخش کند که سرعت شارژ بالاتر آن را نشان می‌دهد. این دستگاه هم مانند نسخه پایه در رنگ‌بندی متنوع ازجمله آبی روشن، آبی، هلویی و زرد عرضه می‌شود؛ البته هنوز عرضه هیچ‌یک از ۲ دستگاه در بازار ایران مشخص نیست و باید ببینیم هندزفری‌های جدید موتورولا چه‌زمانی راهی بازار می‌شوند.

اخبار مرتبط: