بادریافت گواهی 3C مشخص شد موتو X50 اولترا به شارژ ۱۲۵ واتی مجهز می‌شود و احتمالا همان موتو اج ۵۰ اولترا است که با تغییر نام تجاری راهی بازار خواهد شد.

چند هفته قبل شرکت موتورولا از گوشی موتو اج ۵۰ اولترا رونمایی کرد. این دستگاه راهی بازار جهانی شد، اما در چین قرار است با تغییر نام تجاری به موتو X50 اولترا عرضه شود. اگرچه در تغییر نام تجاری اغلب مواقع دستگاه هیچ تغییر سخت‌افزاری ندارد، برخی اوقات جزئیاتی مانند سرعت شارژ، جنس بدنه و پیکربندی ممکن است متفاوت باشد. اکنون با دریافت گواهی 3C مشخص شد که موتو X50 اولترا با شماره مدل XT2401-2 مانند موتو اج ۵۰ اولترا به شارژ سریع ۱۲۵ واتی مجهز می‌شود.

Moto X50 Ultra مشخصات

در گواهی 3C چین به‌جز سرعت شارژ و شماره مدل، جزئیات دیگری از موتو X50 اولترا قابل مشاهده نیست. بااین حال پیش از این تایید شده بود که این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ مجهز می‌شود. علاوه‌برآن، این دستگاه به چندین قابلیت هوش مصنوعی متفاوت ازجمله دستیار شخصی هوش مصنوعی لنوو و قابلیت‌های هوش مصنوعی در دوربین و چند مورد دیگر مجهز می‌شود. گفته شده این دستگاه طی چند هفته آینده و قبل از اتمام خرداد ماه معرفی خواهد شد.

اگرچه اطلاعات بیشتری از موتو X50 اولترا در دست نیست، نگاهی به موتو اج ۵۰ اولترا درک بهتری از گوشی جدید چینی به‌ما می‌دهد. این دستگاه به نمایشگر ۶.۷ اینی pOLED خمیده با رزولوشن 1.5K، روشنایی ۲۵۰۰ نیتی و نرخ به‌روزرسانی ۱۴ هرتزی مجهز شده است. درکنار تراشه اسنپدراگون، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه داخلی یک ترابایتی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی قرار دارد.همچنین این دستاه به دوربین‌های اصلی ۵۰، تله‌فوتو پریسکوپی ۶۴ و اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.

اخبار مرتبط: