ما شاهد برخی از مشخصات لو رفته Pixel 7a از جمله افشای جدید توییتر توسط توسعه دهنده Kuba Wojciechowski هستیم. کوبا نیز مانند برخی دیگر از مشاوران اطلاعاتی معتقد است که گوشی که در ابتدا Pixel 7 Ultra تصور می‌شد در واقع Pixel 7a است. مشخصات لو رفته بیشتر درباره دوربین پیکسل 7a هستند که در ادامه آنرا می‌خوانید.

Wojciechowski خاطرنشان می‌کند که پس از انجام برخی تحقیقات در اطراف درایورهای دوربین، متوجه شد که تنظیمات دوربین برای Lynx در مقایسه با Pixel 22 Premium برای Pixel 7/Pro، "Pixel 22 Mid-range" نامیده می‌شود.

در اینجا یک سرنخ دیگر برای همه شما وجود دارد (والروس پل بود)، سنسور 50 مگاپیکسلی GN1 سامسونگ که در ابتدا توسط توسعه دهنده بر روی تنظیمات دوربین دستگاه با اسم رمز Lynx (به احتمال زیاد Pixel 7a) پیدا شده بود، حذف شده است. کوبا فکر می‌کند که از سنسور 50 مگاپیکسلی برای بررسی دو سنسور جدید استفاده شده در میان رده در طول آزمایش استفاده شده است.

pixel-7-a-twitt

بنابراین دو حسگر تصویری که اکنون برای Lynx فهرست شده‌اند عبارتند از "l10_wide" (IMX787) و "l10_UW" (IMX712). این بدان معناست که دوربین گوگل پیکسل 7a، دوربین دوگانه در پشت با دوربین عریض و فوق عریض خواهد بود. Wojciechowski اشاره می‌کند که هیچ لنز تله فوتو در لیست وجود ندارد. او اضافه می‌کند که "IMX787 یک ارتقاء بزرگ نسبت به IMX363 قدیمی است و باید 7a را به انتخاب بهتری برای کیفیت دوربین در میان رده تبدیل کند."

او همچنین می‌گوید که پنل 1080p از سامسونگ تهیه خواهد شد و دارای نرخ بروز رسانی 90 هرتز خواهد بود. برای مقایسه، پیکسل 6a دارای نرخ بروز رسانی 60 هرتز است. و Lynx (احتمالاً Pixel 7a) اولین دستگاه مجهز به Google Tensor خواهد بود که دارای تراشه بلوتوث Wi-Fi Qualcomm، WCN6740 است. ما ترجیح می‌دهیم که تنسور از مودم 5G کوالکام استفاده کند. Pixel 6a جولای گذشته عرضه شد و Pixel 7a به احتمال زیاد تا سال آینده رونمایی نخواهد شد.

Pixel 7a همچنین دارای شارژ بی سیم است که توسط نسل قبلی خود پشتیبانی نمی‌شد. با این حال، سرعت شارژ آن تنها به 5 وات محدود خواهد شد. Pixel 5a دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون بود که از 6a حذف شد، بنابراین باید دید که آیا گوگل آن را با 7a بازگرداند یا خیر.

خبر مرتبط: تراشه تنسور ۳ سامسونگ به کمک گوگل پیکسل ۸ می‌آید