تاریخ عرضه گوشی گوگل پیکسل 7a مشخص شد و قرار است که در رویداد Google I/O که ۲۰ اردبیهشت برگزار می‌شود، رونمایی شود. همچنین عرضه این گوشی در هند یک روز بعد از برگزاری رویداد با افشای قیمت احتمالی انجام خواهد شد.

گوگل تایید کرده که این کمپانی تاریخ عرضه پیکسل 7a را در هند یک روز پس از مراسم Google I/O مشخص کرده است. این خبر همچنین تایید می‌کند که این دستگاه به‌طور انحصاری از طریق Flipkart در هند در دسترس خواهد بود. هنوز هیچ تاییدی در مورد قیمت این گوشی در هند وجود ندارد. با این حال، پاراس گوگلانی افشاگر توییتری اخباری را مبنی بر قیمت اولیه این گوشی منتشر کرده است.

به گفته گوگلانی، گوگل پیکسل 7a قیمتی در حدود ۴۳۰ تا ۴۸۰ دلار خواهد داشت. اگر این خبر درست باشد، این کاهش قابل توجهی در قیمت خواهد بود زیرا پیکسل 6a با قیمت 43999 روپیه (۵۳۷ دلار) در هند عرضه شد.

طراحی رنگ‌های گوگل پیکسل  7a

مشخصات فنی پیکسل فولد 7a

طبق گزارش‌های قبلی، گوگل پیکسل 7a دارای صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی اولد با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز خواهد بود. این دستگاه از تراشه داخلی Tensor G2 گوگل که در Pixel 7 و Pixel 7 Pro نیز استفاده می‌شود، قدرت می‌گیرد و با ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه می‌شود.

در بخش تنظیمات دوربین، انتظار می‌رود پیکسل 7a دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر و سنسور اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و همچنین دوربین سلفی ۱۰.۸ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های باکیفیت باشد. این دستگاه به یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود که می‌تواند تا ۷۲ ساعت دوام بیاورد و از شارژ سیمی ۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره پیکسل 7a چیست؟ با توجه به مشخصات فنی دستگاه تا چه میزان ارزش خرید دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: پیکسل 7a تا دو هفته دیگر عرضه خواهد شد