تقریبا هر روز شایعه جدیدی از Pixel 7a در سایت‌های خبری منتشر می‌شود. اکنون، تصاویر جعبه‌گشایی منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد رنگ بندی Pixel 7a آبی قطبی و کربنی خواهد بود. به نظر می‌رسد تصاویر فاش شده واقعی و رسمی هستند که هیجان و انتظار را بین طرفداران گوشی‌های پیکسل ایجاد می‌کنند.

اولین بار است که گوگل از رنگ آبی در طراحی گوشی‌های خود استفاده می‌کند و از این رو مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. گوگل آن را آبی قطبی معرفی کرده که نامی بسیار مناسب برای این رنگ به نظر می‌رسد، زیرا سایه آبی در مقایسه با آبی ساده کاملا محو شده است. این رنگ ظاهر یخ‌های قطب شمال را منعکس می‌کند که دارای سایه‌‌های متمایل به سفید است تا آبی. از سوی دیگر، پیکسل 7a کربنی شباهتی به سایه‌های پیکسل مشکی دارد که در گذشته عرضه می‌شدند، اما این بار مشکی‌ها تیره‌تر هستند که در تصاویر منتشر شده گوشی مشخص نیست.

همچنین به تازگی ایوان بلاس در حساب توییتری خود از رنگ جدید‌تری رونمایی کرد، اما این رنگ هنوز از سوی گوگل تایید نشده است.

تصاویر جعبه گشایی گوگل پیکسل 7a لو رفت

مشخصات فنی Pixel 7a

پیش بینی می‌شود که پیکسل 7a دارای صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی FHD+ اولد با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز باشد. این دستگاه از تراشه تنسور G2 گوگل با ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. همچنین احتمالا این گوشی دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید، دوربین سلفی ۱۰.۸ مگاپیکسلی و باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی و بی‌سیم ۲۰ واتی باشد. این گوشی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند که آن را تبدیل به یک گوشی میان رده برجسته می‌کند.

نظر شما در مورد رنگ بندی Pixel 7a چیست؟ با توجه به مشخصات فنی این گوشی تا چه میزان ارزش خرید دارد؟ نظرات خود را با به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: تصاویر جدید گوگل پیکسل 7a فاش شد