هوش مصنوعی گلکسی S24 سامسونگ یکی از قابلیت‌هایی است که این گوشی را از سایر دستگاه‌ها متمایز کرده است. در رسانه علاالدین از این سرویس استفاده کرده‌ایم و تجربه‌مان را با شما به‌اشتراک می‌گذاریم.

سامسونگ گوشی‌های جدیدش را اواخر دی‌ماه در مراسم آنپکد معرفی کرد و قرار بود یازدهم بهمن به بازار جهانی عرضه شوند، اما پیش از عرضه‌، این گوشی‌ها نه‌تنها در بازارهای اروپایی، بلکه به بازار ایران نیز راه یافت.

رسانه علاالدین جزو نخستین رسانه‌هایی است که تجربه استفاده از این گوشی را داشته و پیشتر مطالبی در رابطه با ویرایش ویدیو و کاربردهای هوش مصنوعی این دستگاه منتشر کرده است. در ادامه تجربه خودمان از کار کردن با هوش مصنوعی گلکسی S24 را با شما به‌اشتراک می‌گذاریم.

یکی از امکانات جدیدترین پرچمدار سامسونگ، قابلیت خلاصه کردن متن‌ است. اگر شما سردبیر یک نشریه خبری یا یک محقق یا دانشجوی فعالی باشید و بخواهید متن یک کتاب، جزوه یا متنی که خودتان به نگارش درآورده‌اید را به‌صورت خلاصه درآورید، می‌توانید به‌راحتی این کار را با گوشی‌های S24 سامسونگ انجام دهید. همه‌ این‌ها به خاطر وجود هوش مصنوعی گلکسی اس 24 است به‌طوری‌که AI به‌کار رفته در سری جدید گلکسی‌های سامسونگ علاوه بر خلاصه کردن متون به شما در ویرایش و برطرف کردن مشکلات گرامری متن کمک می‌کند و می‌توانید با خاطری آسوده متن مورد نظرتان را به هر جایی که می‌خواهید ارسال کنید.

همچنین فرض کنید در یک سمینار یا کنفرانس حضور دارید و وظیفه‌ ضبط و خلاصه کردن کل مطالبی که در جلسه بیان شده بر عهده شما است. حالا جدیدترین محصول پرچمدار سامسونگ در اختیارتان است که می‌توانید در کمترین زمان و بدون نگرانی این وظیفه را برعهده هوش مصنوعی گلکسی S24 سامسونگ بگذارید و نسبت به نتیجه به‌دست آمده خاطرتان جمع باشد. نکته جالب توجه اینکه می‌توانید با فرمان صوتی، لحن متن را متناسب با طرف مقابل‌تان تغییر دهید. به‌عنوان مثال زمانی‌که می‌خواهید متنی را در یک وب‌سایت بارگذاری کنید خلاصه‌ای که هوش مصنوعی S24 به شما تحویل می‌دهد برای خوانندگان وب مناسب خواهد بود. همچنین درنظر بگیرید که در دانشگاه حضور دارید و می‌خواهید از روی مطالب تدریس شده در آن جلسه برای خودتان یک جزوه تهیه کنید، این کار را بر عهده گلکسی S24 بگذارید.

Circle to search، قابلیت دیگر سری جدید گوشی‌های سامسونگ است که با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات سوژه یا مکان یک عکس و ویدئو را به‌دست آورید. فرض کنید ساعتی که یک سلبریتی به دستش بسته است در یک عکس برایتان جلب توجه می‌کند یا دلتان بخواهد موقعیت جغرافیایی مکان خیره‌کننده‌ای که در یک ویدئو می‌بینید را پیدا کنید، برای این کار تنها لازم است تا با خط کشیدن به دور آن ساعت یا مکان، اطلاعات مورد نیاز خودتان را از طریق هوش مصنوعی S24 به دست آورید.

تا به حال دچار برداشت اشتباه از پیامک دوست یا همکارتان شده‌اید؟ اگر دغدغه درست کردن لحن پیام‌هایی که برای دیگران ارسال می‌کنید ذهنتان را مدام مشغول می‌کند، هوش مصنوعی گلکسی S24 این مشکل‌ را هم برطرف خواهد کرد. این قابلیت با شنیدن لحن شما هنگام صحبت کردن با افراد مختلف تشخیص می‌دهد که با هر کسی چه کلمات یا جملاتی به‌کار می‌برید، براین اساس مثلا متن پیامک را برای دوست صمیمی‌تان با کلمات عامیانه تایپ می‌کند و این قابلیت را دارد که همان متن را برای مدیرتان با لحنی بسیار محترمانه تایپ کند.

آیا شما تجربه استفاده از هوش مصنوعی روی گوشی‌های هوشمند را داشته‌اید؟

مطالب مرتبط: