هوش مصنوعی گلکسی S24 اولترا یکی از هیجان‌انگیزترین قابلیت‌‌‌‌های این گوشی است که علاالدین در ردیف نخستین رسانه‌های فعال در حوزه فناوری، تجربه استفاده از ویژگی‌های آن را داشته است.

هفته گذشته 27 دی ماه در جریان مراسم آنپکد سامسونگ، سری جدید گوشی‌های گلکسی S24 معرفی و بلافاصله پیش از عرضه جهانی وارد بازار ایران شد.

علاالدین جزء نخستین رسانه‌هایی است که امکان دسترسی به گوشی گلکسی S24 اولترا را داشته و قصد داریم تجربه کار با گوشی پرچمدار سامسونگ را با شما به اشتراک بگذاریم.

یکی از ویژگی‌های جالب سری گوشی‌‌های S24، امکان حذف سوژه و تصویر نامناسب از عکس‌هایی است که با دوربین گوشی گرفته می‌شود. می‌توانید با استفاده از فناوری هوش مصنوعی گلگسی S24، با استفاده از دستورات صوتی فرمان حذف سوژه نامناسب در عکس را بدهید و تصویر دیگری را به انتخاب هوش مصنوعی جایگزین تصویر حذف شده کنید.

همچنین قابلیت دیگر S24 اولترا، پر کردن فضاهای خالیست که ممکن است در جریان ویرایش یک عکس ایجاد شود. در این حالت هوش مصنوعی با استفاده از اطلاعات عکس، فضای خالی به‌وجود آمده را پر کرده و ترکیب‌بندی مناسبی را ایجاد می‌کند که از جنبه زیبایی‌شناسانه اهمیت ویژه‌ای دارد.

شاید جزء افرادی باشید که به فیلمبرداری و عکاسی علاقه دارید و احتمالا می‌دانید که امکان ضبط ویدئو اسلوموشن در حالت فیلمرداری ۳۰ فریم در ثانیه وجود ندارد، اما یکی از ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 این است که می‌تواند، تعداد فریم‌ها را به دو برابر افزایش داده و در نتیجه می‌توان به قابلیت آهسته‌سازی ویدئوها دست پیدا کرد.

در ادامه می‌توانید تجربه استفاده از هوش مصنوعی گلکسی S24 را در دوربین این گوشی مشاهده کنید.