حساب اینستاگرام شما ممنوع نیست ولی قطعی اینستاگرام تأیید می‌شود. اگر امروز نمی‌توانید به حساب اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید، فقط بدانید که تنها نیستید. اینستاگرام تایید کرده است که مشکلی وجود دارد که برخی افراد را از دسترسی به حساب‌های اینستاگرام خود مسدود می‌کند. این به این معنی است که علی‌رغم خطاهایی که ممکن است مشاهده کنید، حساب شما مسدود نشده است.

اینستاگرام از کار افتاد

آیا حساب کاربری شما به حالت تعلیق درآمده است؟ هجوم کاربران اینستاگرام صبح دوشنبه به توییتر آمدند تا به اشتراک بگذارند که نمی توانند به حساب های خود دسترسی پیدا کنند. در برخی موارد، این امر باعث شده است که کاربران اینستاگرام فکر کنند حساب کاربری آنها مسدود یا غیرفعال شده است. خوشبختانه اینطور نیست.

این شرکت در به‌روزرسانی حساب ارتباطات اینستاگرام خود در توییتر توضیح می‌دهد: «ما می‌دانیم که برخی از شما در دسترسی به حساب اینستاگرام خود مشکل دارید. ما در حال بررسی آن هستیم و از ناراحتی پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم.»

این یک قطعی بسیار عجیب است. برنامه اینستاگرام برای اکثر کاربران در حال بارگیری است، اما آنها قادر به دسترسی به صفحات پروفایل خاص خود نیستند. برخی از کاربران حتی خطاهایی را مشاهده می کنند که نشان می دهد حساب های آنها مسدود یا تعلیق شده است. بسیاری از کاربران آسیب دیده نیز شاهد کاهش چشمگیر تعداد فالوورها هستند.

آیا امروز صبح با اینستاگرام مشکل دارید؟ چه نوع خطاهایی را مشاهده می‌کنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

خبر مرتبط:‌ نسخه تحت وب اینستاگرام بهبود پیدا می‌کند