قابلیت اشتراک‌گذاری پروفایل دیگران در استوری اینستاگرام در حال توسعه است و به‌زودی در این پلتفرمسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اینستاگرام یکی از بزرگ‌ترین شبکه های اجتماعی جهان به‌شمار می‌رود. این پلتفرم بیش از ۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد، بااین حال اخیرا گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد در میان ۹ شبکه اجتماعی با بیشترین کاربر در جهان، اینستاگرام بااختلاف منفورترین پلتفرم به‌حساب می‌آید و ماهانه بیش از یک میلیون نفر نحوه پاک کردن حساب اینستاگرام را در اینترنت جستجو می‌کنند. به‌همین دلیل مدیران اینستاگرام و متا دائما در تلاش هستند تا با افزودن قابلیت‌های جدید کاربران را حفظ کنند. اکنون گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد یک قابلیت دیگر برای اینستاگرام در حال توسعه است که استفاده کاربران را از پلتفرم آسان‌تر می‌کند.

Paluzzi درباره اشتراک‌گذاری نمایه در استوری

براساس گزارش الساندرو پالوزی، افشاگر نام‌آشنا در ایکس (توییتر) قابلیت جدیدی در حال توسعه است که اشتراک‌گذاری پروفایل کاربران دیگر در استوری را برای کاربران اینستاگرام ممکن می‌کند. بااین روش، فالوورها می‌توانند بسیار راحت‌تر فرد مورد نظر در استوری را پیدا کنند. با ترکیب این قابلیت و امکان اشتراک‌گذاری استوری برای دوستان نزدیک یا به‌اصطلاح کلوز فرند، می‌توان پروفایل فرد خاصی را فقط به برخی از فالوورها معرفی کنند. به‌این ترتیب با کلیک روی پروفایل در استوری، به حساب کاربر مورد نظر منتقل می‌شوید و می‌توانید او را دنبال کنید.

این مسئله می‌تواند بسیار مهم باشد، زیرا با اشتراک‌گذاری پروفایل افراد هنرمندی که فالوورهای کمی دارند توسط سلبریتی‌ها و افراد معروف در اینستاگرام، می‌توان به آنها کمک بزرگی کرد. بااین حال هنوز روش کار با قابلیت اشتراک‌گذاری پروفایل در استوری اینستاگرام مشخص نیست و باید دید طی ماه‌های آینده و با درز اطلاعات بیشتر یا عرضه محدود آن روش کار به چه‌صورتی خواهد بود.

اخبار مرتبط: