بازی مخفی ایموجی به اینستاگرام اضافه شده و کاربران اندروید و iOS اینستاگرام می‌توانند به‌راحتی در چت‌های خود آن را تجربه کنند.

اخیرا بازی مخفی ایموجی به اینستاگرام اضافه شده است که کاربران می‌توانند در DMها یا همان بخش پیام با مخاطب به آن دسترسی داشته باشند. این بازی بسیار ساده است؛ بازیکنان باید از انگشت خود برای حرکت دادن تخته پایین صفحه استفاده کنند تا ایموجی که در صفحه حرکت می‌کند از قسمت پایین خارج نشود. با برخورد ایموجی به لبه پایینی بازی تمام شده و رکورد شما به‌اندازه دفعاتی است که به ایموجی ضربه زده‌اید. این بازی کاملا مشابه عناوین قدیمی Pong یا Breakout است که در گوشی‌های قدیمی به‌صورت پیش‌فرض نصب شده بود.

آغاز بازی Emoji اینستاگرام و دسترسی به آن بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام داد این است که یکی از چت‌های خود را باز کرده، یک ایموجی ارسال و روی آن کلیک کنید. به‌محض کلیک به یک صفحه زرد رنگ منتقل شده و بازی شروع می‌شود. در مرور زمان، سرعت حرکت ایموجی بیشتر شده و رنگ پس‌زمینه هم تیره‌تر می‌شود. هنگام آزمایش این قابلیت متوجه شدیم که کاربران می‌توانند از هر ایموجی استفاده کنند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد، البته نباید در یک پیام چند ایموجی ارسال شود.

ایموجی اینستاگرام

پس از باختن، امتیاز شما در اپلیکیشن ذخیره شده و در دفعات بعدی بازی، بالای صفحه رکورد شما نمایش داده می‌شود. ثبت رکورد یه کاربر اجازه می‌دهد هر دفعه بتواند دوباره بازی و رکورد قبلی خود را جابجا کند. همچنین اهمیتی ندارد با چه ایموجی بازی کنید و هر ایموجی رکورد اختصاصی ندارد. علاوه‌بر آن لازم نیست ایموجی را خودتان ارسال کرده باشید و با کلیک روی ایموجی دیگران هم می‌توان وارد بازی شد. این قابلیت برای کاربران اندروید و iOS فعال شده، اما هنوز همه کاربران به آن دسترسی ندارند.

نر شما چیست؟ آیا بازی مخفی ایموجی اینستاگرام برای شما فعال شده است؟ نظراتتان را با ما در بخش کامنت‌ها به استراک بگذارید.

اخبار مرتبط: