اینستاگرام در چند سال اخیر به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. کاربران زیادی به صورت روزانه از ویژگی‌های این پلتفرم مانند استوری و ریلز برای به اشتراک گذاشتن لحظات خود استفاده می‌کنند. از این رو اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای افراد مشهور و برندهای معروف است. اکنون ویژگی لینک گذاری در بیو اینستاگرام که قرار است در آپدیت‌های بعدی اضافه شود کاربران از استفاده هرگونه برنامه جایگزین برای لینک‌گذاری بی‌نیاز می‌کند.

مارک زاکربرگ، مالک و مدیرعامل شرکت متا، اعلام کرد که کاربران اینستاگرام اکنون می‌توانند حداکثر ۵ لینک به پروفایل خود اضافه کنند. این ویژگی برای وبلاگ نویسان، افراد مشهور و برندهای معروف بسیار کاربردی خواهد بود.

در حال حاضر محدودیت لینک گذاری در بیو اینستاگرام باعث می‌شود تا برخی کاربران از سرویس‌هایی مانند Linktree استفاده کنند. زیرا کاربران تنها می‌توانند یک لینک را در بیو خود قرار دهند. این سرویس‌ها امکان نمایش چند لینک را در صفحه باز شده به کاربر می‌دهند

اینستاگرام از گذاشتن چندین لینک در بیو پشتیبانی خواهد کرد

با آپدیت جدید، کاربران قادرند به راحتی لینک‌ها را به بیو پروفایل خود اضافه کرده و عناوین آن‌ها را بر اساس علایق خود سازماندهی کنند. هنگامی که کاربری می‌خواهد از پیوندهای موجود در بیو پروفایل یک فرد بازدید کند، فقط باید روی یکی از لینک‌ها کلیک کرده تا به وب‌سایت مورد نظر هدایت شود.

مارک زاکربرگ در زمان انتشار خبر این ویژگی اعلام کرد که این قابلیت «یکی از بهترین ویژگی‌هایی است طی سالیان اخیر به اینستاگرام اضافه شده است.» لازم است یادآور شویم که شبکه اجتماعی اینستاگرام همیشه در عرضه قابلیت‌های جدید سرعت عمل بسیار پایینی نسبت به بقیه پلتفرم‌ها دارد. برای مثال، قابلیت لینک‌گذاری در استوری‌ها ۵ سال پس از آمدن استوری به اینستاگرام به این نرم افزار اضافه شد.

به نظر شما این ویژگی تا چه میزان کاربردی خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: تغییر ریلز ادیتور اینستاگرام برای استفاده آسان‌تر