طبق پیش‌بینی‌ها، شیائومی به زودی از گوشی های سری ۱۳ خود رونمایی خواهد کرد و احتمالاً در رویداد رونمایی شاهد معرفی دو نسخه ساده و پرو این گوشی خواهیم بود. اما طبق روال سال‌های گذشته می‌توان حدس زد که نسخه Ultra نیز در راه است و با چند ماه تأخیر وارد بازار خواهد شد. اکنون آخرین اخبار منتشر شده، برخی مشخصات دوربین شیائومی ۱۳ اولترا را نشان می‌دهد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

تاکنون اخبار کمی از این نسخه منتشر شده بود. اما جدیدترین گزارش منتشر شده توسط نشریه Digital Chat Station، برخی مشخصات اساسی و اصلی دوربین Xiaomi 13 Ultra را به کاربر نشان می‌دهد.

طبق اطلاعات منتشر شده، شیائومی ۱۳ اولترا دارای دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۱ اینچی است. این سنسور ساخت سونی خواهد بود و دارای شماره مدل IMX989 است. پیش‌تر نیز شاهد حضور این سنسور در دوربین Xiaomi 12S Ultra بودیم.

اطلاعات دوربین شیائومی ۱۳ اولترا

تنها تفاوت دوربین این گوشی نسبت به نسل گذشته، احتمال استفاده از Gimbal Stabilization در دوربین شیائومی ۱۳ اولترا است. در این صورت شاهد یک لرزشگیر فوق‌العاده در دوربین این گوشی خواهیم بود.

البته تاکنون اطلاعات زیادی درباره سایر دوربین‌های این گوشی منتشر شده است. از این رو نمی‌دانیم که شیائومی در سایر لنزهای دوربین این گوشی از چه نوع دوربینی و با چه مشخصاتی استفاده کرده است. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گوشی باید منتظر بمانیم.

البته برخی اخبار به حضور فوکوس خودکار PDAF در هر چهار دوربین اصلی گوشی و حضور سنسور dToF در ستاپ دوربین این گوشی اشاره می‌کند. علاوه بر این طبق اخبار منتشر شده می‌دانیم که به احتمال زیاد طراحی دوربین این گوشی مانند Xiaomi 12S Ultra خواهد بود.

نظر شما درباره اطلاعات منتشر شده از دوربین شیائومی ۱۳ اولترا چیست؟ به نظر شما امسال در دوربین این گوشی شاهد چه پیشرفت بزرگی خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: پیش سفارش شیائومی ۱۳ آغاز شد