به نظر می‌رسد که نرم‌افزار iCloud اپل برای ویندوز با مشکلات جدی برای برخی از کاربران، با شکایت در انجمن MacRumors در مورد ویدیوها و تصاویر خراب‌شده از افراد غریبه که در Photo Libraries ظاهر می‌شوند، مواجه است. شکایات انگشت‌شماری از سوی مشتریانی وجود دارد که با مدل‌های آیفون 13 پرو و آیفون 14 پرو با مشکلاتی مواجه شده‌اند. ویدیوهای ضبط‌شده در آیفون و سپس همگام‌سازی با iCloud برای ویندوز با خطوط سیاه اسکن می‌شوند و ویدیوها را غیرقابل تماشا می‌کند.

نگران‌کننده‌تر این است که برخی از کاربران هنگام تلاش برای تماشای این ویدیوهای خراب، عکس‌ها و ویدیوهای عجیب‌وغریبی را می‌بینند که متعلق به آنها نیست در کتابخانه‌هایشان ظاهر می‌شود. خواننده MacRumors sleeping_ghost توضیح می‌دهد:

آیکلود برای ویندوز ویدیوهای ضبط‌شده از iPhone 14 pro max را خراب می‌کند و درنتیجه فیلم‌های سیاه‌وسفید با خطوط اسکن ایجاد می‌شود. در موارد نادر، عکس‌هایی را از منابع ناشناخته، احتمالاً حساب‌های iCloud دیگران، در ویدیوها قرار می‌دهد. عکس‌های خانواده‌های دیگران که هرگز در زندگی‌ام ندیده‌ام، بازی‌های فوتبال و سایر عکس‌های تصادفی به من نشان داده‌شده است. بدیهی است که این بسیار نگران‌کننده است و دقیقاً باعث نمی‌شود با استفاده از iCloud احساس امنیت کنم.

ICLOUD ICON

مشخص نیست که آیا عکس‌ها تصاویری از سایر کاربران iCloud هستند یا خیر، اما به نظر می‌رسد ممکن است. از این موضوع، کاربران خانواده‌های تصادفی، کودکان، بازی‌های فوتبال و سایر محتوای عکس مشابه را دیده‌اند. به نظر نمی‌رسد حذف برنامه آیکلود برای ویندوز مشکل را برطرف کند، زیرا ممکن است از سمت سرور باشد و چندین نفر آن را به اپل گزارش کرده‌اند. بنابراین ممکن است شرکت از این مشکلات نرم‌افزار iCloud اپل برای ویندوز آگاه باشد. به نظر می‌رسد که ویندوز 11 و ویندوز 10 هر دو تحت تأثیر قرارگرفته‌اند و ممکن است فقط دستگاه‌هایی با تنظیمات خاصی مانند HDR و HEVC فعال باشد.

خبر مرتبط: پخش صدای اندروید در ویندوز ۱۱