مدتی پیش بود که نرم افزار Phone Link برای دارندگان گوشی‌های سامسونگ به روی ویندوز عرضه شد و در نهایت با انتشار ویندوز ۱۱، این نرم افزار برای تمام کاربران گوشی‌های اندرویدی عرضه شد. اکنون اخبار جدید حاکی از تلاش مایکروسافت برای افزودن پخش صدای اندروید در ویندوز 11 است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

تاکنون کاربران با استفاده از این نرم افزار می‌توانستند که گوشی هوشمند خود را به کامپیوتر ویندوزی متصل کنند و سپس از قابلیت‌های این نرم افزار، مانند انتقال اطلاعات به روی ویندوز استفاده کنند.

اکنون مایکروسافت در حال تلاش است تا یک ویژگی جدید را به این نرم افزار اضافه کند و این ویژگی قابلیت پخش صدای اندروید در ویندوز 11 است. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند به صورت بی‌سیم موزیک در حال پخش به روی گوشی اندرویدی خود را به روی ویندوز ۱۱ استریم و پخش کنند و به احتمال زیاد این پخش صدا تنها مخصوص آهنگ‌ها و نرم افزار اسپاتیفای نخواهد بود.

streaming-audio-from-android-phone-in-windows

البته متأسفانه این قابلیت به صورت گسترده برای همه کاربران در دسترس نیست و تنها برخی کاربران که منتخب شده‌اند، می‌توانند این قابلیت را مشاهده کنند. طبق گزارش‌ها کاربران تنها امکان مشاهده این قابلیت را دارند و به نظر نمی‌رسد که بتوانند از آن استفاده کنند. اما همین موضوع نوید بخش حضور قابلیت پخش صدا از اندروید روی ویندوز است.

streaming-audio-in-from-phone-in-windows

علاوه بر این نرم افزار Phone Linke قابلیت همگام سازی نتیجه مرورگر را نیز معرفی کرده است که با استفاده از آن می‌توانید تاریخچه مرورگر خود را در ویندوز داشته باشید و به طور یکپارچه در گوشی هوشمند و ویندوز، به سرچ و مرور خود در اینترنت بپردازید.

نظر شما درباره این قابلیت جدید نرم افزار Phone Linke چیست؟ به نظر شما این قابلیت تا چه میزان می‌تواند نیاز کاربران را برآورده کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: ویژگی Back Tap برای دسترسی به برنامه‌ها در اندروید 14