در آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ بتا اندروید، تیک سبز رنگ به رنگ آبی در آمده است تا ظاهری هماهنگ با تیک آبی اینستاگرام و فیس‌بوک داشته باشد.

شرکت متا به‌روزرسانی‌های متعددی را برای واتس‌اپ عرضه کرده که قابلیت‌های جدیدی را به پیام‌رسان قدیمی و محبوب اضافه می‌کند. در این میان برخی از قابلیت‌های جدید در به‌روزرسانی‌های منتشر شده برای بقیه سرویس‌های این شرکت یعنی اینستاگرام، تردز و فیس‌بوک هم عرضه می‌شوند. مثلا پیش‌تر قابلیت ساخت استیکر با هوش مصنوعی به واتس‌اپ اضافه شده و انتظار می‌رود به زودی این قابلیت به فیس‌بوک و اینستاگرام هم اضافه شود. اکنون به‌روزرسانی جدیدی برای نسخه بتا واتس‌اپ عرضه شده است که نشان می‌دهد به‌زودی تیک سبز رنگ واتس‌اپ آبی می‌شود.

آپدیت جدید واتساپ

براساس گزارش وب‌سایت WABetaInfo، با بررسی نسخه ۲.۲۳.۲۰.۱۸ واتس‌اپ بتا اندروید متوجه شد که تیک سبز برای تایید کانال‌ها از رنگ سبز به رنگ آبی تغییر کرده است که با تیک آبی رنگ اینستاگرام و فیس‌بوک هماهنگ باشد. همچنین تیک آبی رنگ برای کسب و کار‌های تایید شده هم در دسترس قرار می‌گیرد.

البته این تغییر چندان غافلگیرانه نبود، زیرا پیش از این مارک زاکربرگ گفته بود که در آینده کسب‌و‌کار‌ها در واتس‌اپ برای حفظ حق نام تجاری می‌توانند اشتراک متا را تهیه کرده تا از جعل هویت جلوگیری کنند و از بقیه مزایای اشتراک بهره‌مند شوند.

همان‌طور که اشاره شد، تغییر رنگ تیک سبز به آبی در نسخه بتا اندرویدی واتس‌اپ اعمال شده است و در آینده برای نسخه عادی هم عرضه می‌شود.

اخبار مرتبط: