واتساپ در آپدیت‌های جدید خود ویژگی‌های متعددی را عرضه کرد که برخی از آن‌ها در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند و برخی دیگر هم در حال تکمیل هستند. این ویژگی‌ها کم کم واتساپ را تبدیل به رقیب جدی برای تلگرام خواهند کرد و این دقیقا همان موضوعی است که مارک زاکربرگ می‌خواهد. جلوگیری از حذف پیام‌های واتساپ ویژگی جدیدی است که به زودی به این برنامه اضافه خواهد شد.

1: واتساپ در حال کار روی ویژگی جدیدی است که بالاخره قابلیت ادیت پیام‌ها را به این برنامه اضافه کند. این ویژگی در حال حاضر برای برخی از کاربران عرضه شده و عرضه کامل آن کمی بیشتر طول می‌کشد. اگر از دستگاه آیفون استفاده می‌کنید و در برنامه بتا واتساپ عضو شده‌اید، می‌توانید این ویژگی را دریافت کنید. پیام‌های ادیت شده برای کاربرانی که به این ویژگی دسترسی ندارند نمایش داده نمی‌شود.

2: به تازگی برای برخی از کاربران بتا در آیفون، قابلیت سرچ در تنظیمات اضافه شده که می‌تواند به پیدا کردن بخش مورد نظرتان کمک زیادی کند. این قابلیت ممکن است بسیار ساده به نظر برسد اما باید بدانید که این قابلیت در گذشته وجود نداشت و شما برای پیدا کردن بخش مورد نظر باید به صورت دستی تمام قسمت‌ها را باز می‌کردید.

از ناپدید شدن پیام ها در واتساپ جلوگیری کنید

3: چند روز پیش واتساپ قابلیتی را برای کاربران بتا آیفون عرضه کرد که به کمک آن شما می‌توانید جلوی پاک شدن پیام‌ها را بگیرید. جلوگیری از حذف پیام‌های واتساپ حتی اگر شخص مقابل گزینه پاک شدن خودکار پیام‌های خود را روشن کرده باشد هم کار می‌کند و برای انجام این کار شما فقط باید پیام‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید.

4: در آپدیت بتا قبلی مشخص شد که واتساپ همچنان در حال کار روی پروفایل‌های پویا است. این پروفایل‌ها در گروه‌ها هم نمایش داده خواهند شد و احتمال می‌رفت که کار روی آن‌ها متوقف شده باشد.

5: واتساپ در حال تلاش است تا قابلیتی را به این برنامه اضافه کند که به کمک آن، شما بتوانید عکس‌هایتان را بدون افت کیفیت ارسال کنید. در گذشته ارسال عکس‌ها فقط با کاهش کیفیت قابل انجام بود و این موضوع باعث ناراحتی کاربران شده بود.

6: شما در آپدیت‌های بعدی قادر خواهید بود تا تماس‌های گروهی را از قبل برنامه ریزی کنید. این قابلیت می‌تواند در برگزاری جلسات آنلاین بسیار مفید باشد و دیگر کاربران مجبور نیستند زمان تماس را دائما به خاطر بسپارند.

اخبار مرتبط: به‌زودی بخش خبرنامه واتس‌اپ فعال می‌شود