انتظار می‌رود سامسونگ سری گلکسی S23 را در هفته‌های اول سال آینده عرضه کند. شایعات و ادعاها در این مورد همچنان در حال افزایش هستند و جزئیات بیشتری را درباره این گوشی فاش می‌کنند. بر اساس اطلاعات فاش شده توسط یک منبع خبری به نام Ice Universe که روی اخبار سامسونگ کار می‌کند، ظرفیت باتری گلکسی S23 و گلکسی اس 23 پلاس افزایش ظرفیت اندکی نسبت به نسل‌های قبلی خود خواهند داشت. با این حال، این گوشی‌ها هیچ تغییری در زمینه سرعت شارژ نکرده‌اند.

همچنین تصاویر تبلیغاتی از گلکسی S23+ و Galaxy S23 Ultra در رنگ‌های به ترتیب صورتی و سبز نیز منتشر شده‌اند. این اولین باری است که تصاویر رسمی از پرچم‌داران جدید سامسونگ را مشاهده می‌کنیم.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی S23 دارای باتری 3900 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 25 واتی باشد که نسبت به سلول 3700 میلی آمپر ساعتی در مدل معمولی S22 کمی افزایش یافته است. باتری گلکسی S23 پلاس هم با شارژ سریع 45 واتی یک جهش 300 میلی‌آمپر ساعتی نسبت به ظرفیت 4700 میلی آمپر ساعتی مدل مشابه نسل قبلی داشته و به ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت رسیده است. سرعت شارژ 45 واتی قابلیتی است که سامسونگ از سال 2020 آن را به مدل‌های اولترا گوشی‌های پرچم دار خود اضافه کرده است.

پوستر تبلیغاتی سامسونگ گلکسی سری S23

تصاویر تبلیغاتی منتشر شده نشان دادند که ست کردن Galaxy S23+ صورتی رنگ با گلکسی واچ 5 با بند اسپرت بنفش و هدفون‌های Buds2 Pro بنفش عالی خواهد بود. گلکسی S23 اولترا سبز زیتونی هم در کنار هدفون‌های سفید و بند ساعت سبز تیره در Watch5 به تصویر کشیده شده است. البته کیفیت این تصاویر آن‌قدر ضعیف است که نمی‌توان جزئیات را به خوبی مشاهده کرد.

شایعات حاکی از آن است که سامسونگ تاریخ عرضه این گوشی‌ها را دوازدهم بهمن ماه تعیین کرده است، و این یعنی حداقل یک ماه دیگر فرصت باقی است تا جزئیات جدیدی از این گوشی‌ها منتشر شود. برای دیدن ظرفیت باتری گلکسی S23+ نیز می‌توانید اینجا کلیک کنید.

خبر مرتبط: گلکسی S22 FE با تراشه Exynos 2300 عرضه خواهد شد