چند نمونه تصاویر ماکت سری S23 سامسونگ شامل Galaxy S23، S23+ و S23 Ultra در مقابل دوربین قرار گرفتند و همان‌طور که انتظارش را دارید تصاویر آنها هم سریعاً در فضای اینترنت پخش شد. این ماکت ها طراحی کلی که قبلاً طی درزهای اطلاعاتی از این گوشی‌ها دیده بودیم را تأیید می‌کنند. تصاویر فاش شده، این گوشی‌های ماکتی را کنار به کنار هم، و در رنگ‌های سفید و سیاه قرار داده‌اند.

همان‌طور که انتظار داشتیم تقریباً می‌توانیم بگوییم که جزیره دوربین گلکسی S23 و S23+ تغییر قابل توجهی داشته است. به این صورت که در هر دو مدل پنل زیر دوربین‌ها برداشته شده و هر دوربین به صورت جداگانه و مجزا بیرون زده است.

به این ترتیب می‌توانیم بگوییم که گوشی‌های سامسونگ گلکسی S23 و S23+ از نظر طراحی بیشتر از قبل شبیه مدل اولترا، یعنی Galaxy S23 Ultra شده‌اند. این در حالی است که به نظر نمی‌رسد طراحی ظاهری Galaxy S23 Ultra نسبت به مدل قبلی یعنی گلکسی S22 اولترا تغییر زیادی کرده باشد. چیزی که این دو مدل اولترا را هم جدا می‌کند بیشتر گوشه‌های گرد S22اولترا است. S23 Ultra ظاهر زاویه‌دارتر و آجری‌تری دارد.

تنها تفاوتی که بین ماکت ها و تصاویری که از قبل دیده بودیم وجود دارد، مربوط به قسمت قرارگیری اسلات سیم کارت است. تصاویر فاش شده قبلی ادعا می‌کردند اسلات سیم کارت این گوشی‌ها در لبه زیرین قرار دارد، در حالی که نمونه‌های ماکتی جایگاه آن را در لبه کناری نشان داده‌اند.

اگر از خود می‌پرسید که فرورفتگی زیر کلید پاور دقیقاً چه هدفی را دنبال می‌کند، باید بگوییم که این فرورفتگی احتمالاً برای قرار دادن آنتن 5G مورد نیاز است. گوشی‌های مورد انتظار سری اس ۲۳ سامسونگ قرار است طی چند ماه آینده، در اوایل سال آینده میلادی معرفی شوند. هرچند هنوز هم تاریخ چندان دقیقی برای رونمایی و عرضه S23 سامسونگ مشخص نیست.

خبر مرتبط: