گلکسی اس 23 اولترا که انتظار می‌رود در دی یا بهمن‌ماه رونمایی شود، به‌صورت پیش‌فرض با اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 عرضه خواهد شد. به لطف صفحه‌نمایش فوق‌العاده روشنی که برای Galaxy S23 Ultra در نظر گرفته‌شده است. روشن ترین صفحه نمایش برای گلکسی S23 خواهد بود.

خبر مرتبط: به نظر می‌رسد قابیلت ارتباط ماهواره‌ای برای سری گلکسی S23 سامسونگ نیز همانند سری آیفون‌های ۱۴ فعال شود.

اوایل امروز اخبار جالبی در مورد گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ به اشتراک گذاشتیم. پرچم‌دار جدید این شرکت می‌توانند به دنبال اپل و هوآوی از قابلیت اتصال ماهواره‌ای برخوردار نیز باشد. سری آیفون 14 و گوشی‌های سری میت 50 هوآوی هر دو نوعی از خدمات اتصال ماهواره‌ای را برای مواقع اضطراری که کاربر در مناطق بدون سرویس مخابراتی قرار دارد، ارائه می‌دهند. شایعه دیگری که توسط یک منبع خبری توییتری به نام RGcloudS منتشرشده، اشاره می‌کند که گلکسی اس 23 اولترا می‌تواند روشن‌ترین صفحه‌نمایش را در میان گوشی‌های هوشمند امسال داشته باشد و آیفون 14 پرو مکس را در این زمینه شکست دهد.

این توییت با اشاره به گلکسی اس 23 اولترا، به‌عنوان برترین مدل پرچم‌دار سال 2023 سامسونگ، حداکثر روشنایی صفحه‌نمایش آن را 2150 نیت اعلام کرده که در مقایسه با 1750 نیت روشنایی صفحه‌نمایش گلکسی اس 22 اولترا، پیشرفت چشمگیری پیداکرده است. این توییت همچنین ادعا می‌کند که "این اعداد ممکن است در هنگام عرضه متفاوت باشند، چراکه در آن زمان تنظیمات بیشتری روی گوشی انجام‌شده است."

tweets-about-samsung-galaxy-s23-ultra-specs

بااین‌حال این منبع خبری اعلام کرده است که سامسونگ می‌تواند روشنایی صفحه‌نمایش S23 Ultra را به ۲۱۰۰ یا ۲۲۰۰ نیت افزایش دهد. اتفاقی که باعث می‌شود گلکسی اس 23 اولترا به گوشی هوشمندی تبدیل شود که روشن‌ترین صفحه‌نمایش در جهان را دارد. رکوردی که بالاتر از ۲۰۰۰ نیت روشنایی صفحه‌نمایش آیفون 14 پرو مکس (دارای روشن‌ترین نمایشگر در حال حاضر) است.

صفحه‌نمایش خمیده 6.8 اینچی داینامیک امولد +QHD گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای نرخ رفرش 120 هرتز است که یعنی این صفحه‌نمایش 120 بار در ثانیه ترسیم مجدد می‌کند. درنتیجه، پیمایشی بسیار صاف و ابریشمی خواهد داشت. علاوه بر آن،‌ این گوشی به تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 2 با 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد.

سیستم دوربین چهارگانه S23 Ultra در قاب پشتی شامل یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری و زوم فضایی 30 برابری، و البته یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابری و زوم دیجیتال 100 برابری خواهد بود.

همچنین یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی هم برای گرفتن عکس و فیلم سلفی و چت‌های تصویری در پنل جلویی قرارگرفته است. یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی چراغ‌های S23 Ultra را روشن نگه می‌دارد و از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. شارژ بی‌سیم هم با سرعت 15 وات انجام خواهد شد.

گلکسی اس 23 اولترا که انتظار می‌رود در دی یا بهمن‌ماه رونمایی شود، به‌صورت پیش‌فرض با اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 عرضه خواهد شد. به لطف صفحه‌نمایش فوق‌العاده روشنی که برای Galaxy S23 Ultra در نظر گرفته‌شده است، این گوشی آینده بسیار روشنی خواهد داشت!

روشن ترین صفحه نمایش برای گلکسی S23 ممکن است دردسر های خودشو داشته باشه باشد دید که شرکت سامسونگ می تواند انتظارات را برآورده کند یا نه.

خبر مرتبط: قابلیت ارتباط ماهواره‌ای برای سری گلکسی S23 سامسونگ!