سامسونگ ماه گذشته همکاری خود را با خانه مد لباس پاریسی Maison Margiela برای نسخه ویژه Galaxy Z Flip4 که به طور رسمی به عنوان Samsung Galaxy Z Flip 4 Maison Margiela Edition معرفی شد، به اشتراک گذاشت. سامسونگ می‌گوید که «با روحیه عدم انطباق»، با Maison Margiela همکاری کرد تا «جدیدترین عضو خانواده گلکسی را دوباره تصور کند» و هر عنصر از گلکسی Z Flip4 نسخه Maison Margiela بر اصالت و ارزش‌های Margiela تمرکز دارد.

می‌توانید فلسفه طراحی نمادین Maison Margiela را ببینید که از تلفن تا UX، لوازم جانبی و بسته‌بندی گسترش می‌یابد. Samsung Galaxy Z Flip4 Maison Margiela Edition در رنگ سفید با روکش مات “بافته” در گوشی هوشمند عرضه می‌شود. همچنین از تکنیک تزئینات خانه مد فرانسوی استفاده می‌کند، که لایه‌های بیرونی یکشی را جدا می‌کند تا هسته آن را نمایان کند که دارای خطوط ظریف و شفاف است تا مدارهای داخلی گوشی هوشمند را نشان دهد.

طراحی سامسونگ گلکسی  Z Flip4 Maison Margiela Edition

علاوه بر این، Samsung Galaxy Z Flip Maison Margiela Edition از یک قاب سفید نقره‌ای مات برای «تعادل کامل با رنگ سفید» در این گوشی‌های هوشمند نسخه محدود بهره می‌برد. گلکسی Z Flip4 نسخه Maison Margiela همچنین با طراحی جدید UX عرضه می‌شود که شامل آیکون‌های و آثار هنری سفارشی می‌باشد. عناصر طراحی Margiela به لوازم جانبی و بسته بندی گوشی نیز گسترش می‌یابد. گوشی هوشمند نسخه محدود در جعبه‌ای عرضه می‌شود که شکل گوشی را نشان می‌دهد.

این جعبه شامل دو قاب گوشی می‌باشد. یکی از آنها قاب چرمی است که بازتاب تکنیک بینچتو Maison Margiela است. دارای یک بوم سفید و نماد چهار بخیه آن است که نشان دهنده ناشناس بودن است. سامسونگ می‌گوید این قاب بیش از حد رنگ آمیزی شده است تا بافتی منحصر به فرد ایجاد کند تا مانند یک بوم عمل کند، که می‌تواند در طول زمان تغییر کند. مورد دوم از حلقه رمزگذاری عددی نمادین Maison Margiela استفاده می‌کند که دوباره به عنوان نگه‌دارنده حلقه تصور می‌شود. Samsung Galaxy Z Flip4 Maison Margiela Edition از اول دسامبر در هنگ‌کنگ، فرانسه و کره جنوبی عرضه خواهد شد، اما قیمت آن مشخص نیست.

خبر مرتبط: تصویر نسخه Maison Margiela گلکسی Z Flip 4 منتشر شد