گوشی‌های هوشمند تاشو اغلب به عنوان پیشرفته‌ترین فناوری در صنعت گوشی‌های تلفن همراه به شمار می‌روند که به نظر می‌رسد تنها علاقه‌مندان واقعی به این حوزه از فناوری، از آن استقبال می‌کنند. اما این تنها بخشی از داستان است. چراکه سبک طراحی تاشو به صورت خاص، فقط یک طراحی بدنه متفاوت نیست، بلکه می‌تواند گوشی را به یک قطعه فَشن واقعی هم تبدیل کند. اکنون تصویر نسخه Maison Margiela گلکسی Z Flip 4 منتشر شده که بخشی از طراحی این نسخه را نشان می دهد.


از طریق فناوری صفحه‌نمایش تاشو، گوشی‌های هوشمند مدرن موفق شده‌اند از طراحی‌های آیکونیک گذشته بهره ببرند و پس از گذشت چند دهه، بالاخره یک بار دیگر گوشی‌های تاشو را مد روز کنند. در این میان به نظر می‌رسد که سامسونگ زودتر از بقیه این ترند را شناسایی کرده و تمام تلاش خود را برای استفاده حداکثری از آن انجام می‌دهد.

این غول فناوری کره‌ای که به دنبال ارتقای جایگاه گلکسی زد فلیپ به عنوان برترین گوشی هوشمند مد روز است، اخیرا با یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در حوزه مد و لباس به نام Maison Margiela همکاری کرده است. و این همکاری قرار است در نهایت باعث تولید یک نسخه انحصاری به نام Maison Margiela از Galaxy Z Flip 4 شود.

سامسونگ مدتی است که نسخه‌های اولیه از این دستگاه را مورد آزمایش قرار داده است. در ابتدا فقط یک عکس از کد MM (Maison Margiela) به طرفداران نشان داده شده بود، اما اکنون این غول فناوری طی یک پست اختصاصی، همه‌چیز را کمی آشکارتر کرده است.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ۴ Maison Margiela Edition

در این راستا سامسونگ عکسی ضد نور از گلکسی زد فلیپ 4 با کد MM را به اشتراک گذاشته است. در این تصویر منتشر شده، عدد 11 داخل دایرهای قرار گرفته است، که وضعیت گوشی تاشو را به عنوان یک لوازم جانبی تأیید می‌کند (هر شماره در کد MM به یک خط محصول خاص اشاره دارد، که 11 برای لوازم جانبی رزرو شده است).

سامسونگ عکس‌های دیگری را هم در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است که دوخت‌های آیکونیک برند Maison Margiela و حلقه عددی آن را نیز به خوبی نشان می‌دهد. در مجموع، به نظر می‌رسد که این یکی از گسترده‌ترین همکاری‌های تجاری سامسونگ تا به امروز باشد.

لازم به ذکر است که این غول فناوری کره‌ای در گذشته چند نسخه محدود و اختصاصی از Galaxy Z Flip 4 (و Flip 3 قبل از آن) را هم منتشر کرده است. با این حال، تقریبا هیچ‌یک از آنها از کره‌جنوبی خارج نشدند.
اما این بار به نظر می‌رسد که سامسونگ بازی متفاوتی را شروع کرده است. مخصوصا با انتخاب شریکی مانند Maison Margiela این اتفاقا قابل انتظارتر هم می‌شود. نسخه Maison Margiela گلکسی Z Flip 4 قرار است در ماه جاری میلادی رونمایی شود. تاریخ احتمالی رونمایی از آن، با توجه به تأکید بر عدد 11، احتمالا 11 نوامبر (20 آبان ماه) است.

نظر شما درباره تصویر نسخه Maison Margiela گلکسی Z Flip 4 چیست؟ به نظر شما این گوشی می تواند فروش مناسبی در بازار داشته باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.