سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی، عرضه آخرین به‌روز‌رسانی نوامبر 2022 را برای سری گوشی‌های هوشمند تاشو خود آغاز کرده است. گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 و 4 شروع به دریافت آخرین به‌روز‌رسانی وصله امنیتی کرده‌اند. این برند قول داده بود تا 5 سال از به‌روز‌رسانی‌های امنیتی استفاده کند و به قول خود عمل کنند، آخرین به‌روز‌رسانی ماهانه برای گوشی‌های هوشمند تاشو آنها منتشر شده است. در آپدیت نوامبر اندورید 13 بسیاری از اشکالات و اشکالات مبتنی بر نرم افزار را رفع کرد. این آپدیت اندورید 13 برای گوشی‌های سری Z عرضه شده است.

آخرین آپدیت امنیتی نوامبر 2022 برای Samsung Galaxy Z Fold 3 با شماره ساخت F926U1TBS2DVJ1 ارائه می‌شود. به‌روزرسانی OTA در حال حاضر برای همه شبکه‌های اپراتور در ایالات متحده منتشر می‌شود. از سوی دیگر، به‌روز‌رسانی گلکسی زد فلیپ 4 با شماره ساخت F721BXXS1AVJE ارائه می‌شود. به‌روز‌رسانی گوشی هوشمند Flip 4 در حال حاضر برای کاربران ایرلند در حال ارائه است. این به‌روز‌رسانی هزاران باگ مربوط به حریم خصوصی و امنیت موجود در رابط کاربری را برطرف می‌کند.

UPDATE-Android-13

آخرین اما نه کم‌اهمیت، سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 به‌روزرسانی وصله امنیتی نوامبر 2022 را با ساخت سیستم افزار F711U1TBS3EVJ2 دریافت کرده است. این به‌روز‌رسانی در حال حاضر برای تمام شبکه‌های حامل در بازارهای ایالات متحده در دسترس است. پچ نوامبر برای Z Flip 3 همچنین برخی از باگ‌های مربوط به امنیت و حریم خصوصی را که اینجا و آنجا وجود دارد، برطرف می‌کند. اگر هنوز به‌روزرسانی OTA را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات >> به‌روز‌رسانی نرم افزار >> دانلود و نصب، آن را به صورت دستی بررسی کنید.

اگر هنوز آپدیت نوامبر اندورید 13 برای شما نمایش داده نمی‌شود، می‌توانید چند روز دیگر صبر کنید. گاهی اوقات، عرضه دسته‌ای به‌روز‌رسانی زمان زیادی طول می‌کشد. با این حال، نگران نباشید، آپدیت را دریافت خواهید کرد. به‌روزرسانی‌های گوشی هوشمند خود را در فواصل زمانی منظم بررسی کنید.

انتظار می‌رود که هر سه گوشی هوشمند تاشو سطح بالا، آخرین نسخه OneUI 5 را دریافت کنند که مبتنی بر اندروید 13 است، در دسامبر 2022 یا حدوداً. پیش‌بینی می‌شود که گوشی هوشمند Fold 4 قبل از هر نوع تاشوی دیگری این ارتقا را دریافت کند. توسط Galaxy Z Flip 4، Fold 3 و Flip 3. به محض اینکه به‌روزرسانی نرم‌افزار برای دستگاه‌ها در دسترس قرار گرفت، شما را خبر خواهیم کرد.

خبر مرتبط: سامسونگ گلکسی Z Flip4 نسخه Maison Margiela رونمایی شد