گوشی تاشو OPPO Find N2 Flip به زودی به یک گوشی هوشمند پرچم‌دار تاشو مجهز به مدیاتک تبدیل خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی در آینده نزدیک رقیب جدیدی برای Z Flip 4 شود. در حال حاضر، یک پست جدید Weibo ظاهراً خلاصه‌ای از بیشتر مشخصات آنها را ارائه می‌دهد. اکثراً به‌روزرسانی‌های جالبی هستند، اگرچه یک جزئیات وجود دارد که اگر درست باشد، ممکن است امید به عرضه بین‌المللی N2 Flip را متوقف کند.

می‌توان گفت که OPPO Find N تا کنون بزرگ‌ترین تهدید برای سری گلکسی زد فولد سامسونگ بوده است. حتی اگر تا کنون تنها 1 نسل از این گوشی هوشمند وجود داشته باشد. با این حال، اکنون شایعه شده است که اوپو به همراه همتای جدید Galaxy Z Flip خود، Find N2 Flip، به‌طور رسمی از هفته آینده شروع به معرفی آن خواهد کرد. بر این اساس، یک حساب کاربری مبتنی بر Weibo به نام "بیشتر تجربه کنید" این وظیفه را بر عهده گرفته است. قبل از این ضرب‌الاجل احتمالی، یک تفکیک کامل از تمام مشخصات شناخته شده Find N2 و N2 Flip را منتشر کند.

برخی از این موارد، مانند اندازه‌های هر 4 صفحه نمایش درگیر، موضوعی بود که قبلاً درز کرده بود. طبق این پست جدید، همه به جز 1 (نمایش کاور N2 Flip) 120 هرتز خواهند بود و جدیدترین روش Samsung E6 را خواهند داشت. صفحه نمایش اصلی گوشی تاشو ممکن است 6.8 اینچ طول مورب و وضوح 2560x1080 داشته باشد، مشخصاتی که در صفحه نمایش اصلی Find N2 به 1920x1792 و در صفحه نمایش پوششی کمی بزرگ شده آن 2120x1080 می‌شود.

طراحی دوربین اوپو find N2

با این وجود، گوشی تاشو OPPO Find N2 Flip همچنان دارای یک نمایشگر ثانویه است که در زمان عرضه از Z Flip4 و حتی Motorola Razr 22 کوچک‌تر خواهد بود. این ویژگی بار دیگر در جهت پرتره خود در کنار دوربین‌های پشتی دوگانه (IMX890 و IMX355 8MP، طبق آخرین شایعات) نشان داده شده است. آنها ظاهراً در مرحله نمونه اولیه بین اندازه لنزهای بزرگ‌تر و کوچک‌تر در نوسان بودند، اگرچه OPPO ممکن است در نسخه نهایی به سراغ دومی رفته باشد. همچنین تصور می‌شود که N2 دارای یک IMX890 به عنوان تیرانداز اصلی باشد، در کنار 2 دستگاه دیگر: IMX581 و IMX709 به ترتیب با رزولوشن 48 و 32 مگاپیکسل.

همچنین تصور می‌شود که پرچم‌دار تاشو اکنون به دوربین سلفی دوگانه 32 مگاپیکسلی برای نمایشگر اصلی تبدیل شده است، اگرچه N2 Flip ممکن است به دوربین سلفی دوگانه مجهز شود. احتمالا هر دو تاشو دارای مارک انحصاری Hasselblad و MariSilicon OEM هستند. گمان می‌رود Find N2 با شارژ 67 واتی به‌روزرسانی باتری بسیار تکراری را دریافت کند، در حالی که گفته می‌شود OPPO اکنون بر روی فناوری 44 وات برای ظرفیت نسل اول N2 Flip با ظرفیت 4300 میلی‌آمپر ساعت کار کرده است.

در نهایت، Find N2 اکنون به نسخه جدید "آندرکلاک" اسنپدراگون 8+ Gen 1 مرتبط شده است - در حالی که برادر Flip آن ممکن است Dimensity 9000+ را دریافت کند. این ممکن است به متمایز شدن آن در میان صدف‌های تاشوی جدید کمک کند… از سوی دیگر، دستگاه‌هایی با آن پلتفرم رقیب درجه یک سابقه ضعیفی در راه‌یابی به بازار جهانی دارند. N2 Flip ممکن است یک بار 2 طرح نامزد داشته باشد. با این حال، OPPO ممکن است در پایان با یکی از حلقه‌های دوربین کوچک‌تر رفته باشد. (منبع: تجربه بیشتر از طریق Weibo)

خبر مرتبط:‌ انتقال خط تولید گوشی‌های چینی به هند