تصاویری از گلکسی A14 سامسونگ در اوایل ماه جاری میلادی در فضای مجازی منتشر شد و طراحی گوشی هوشمند نسل آینده این برند کره جنوبی را فاش کرد. در حال حاضر اما یک منبع خبری به نام Sudhanshu Ambhore، تصاویر جدیدی از طراحی قاب‌ A14 سامسونگ را فاش کرده است که طراحی‌های قبلی این دستگاه را تأیید می‌کنند.

طبق آخرین تصاویر فاش شده، گلکسی A14 سامسونگ از طراحی قاب تخت بهره می‌برد. دارای سه حلقه دوربین هم هست که به صورت عمودی در پنل پشتی قرار گرفته‌اند و یک واحد فلاش LED نیز در کنار آنها است. دکمه‌های پاور و دکمه‌های تنظیم صدا نیز در لبه سمت راست دستگاه قرار دارند. تصاویر فاش شده جدید همچنین احتمال قرار داشتن یک اسکنر اثرانگشت در لبه کناری گوشی را دوبرابر می‌کنند. علاوه بر اینها، یک جک هدفون 3.5 میلیمتری، پورت USB-C و یک بلندگو مشبک سرتاسری نیز در پایین دستگاه قرار دارند. گفته شده که گلکسی A14 در رنگبندی سبز ارائه می‌شود، اما می‌توانیم انتظار گزینه‌های رنگی بیشتری را در زمان عرضه داشته باشیم.

طراحی قاب سامسونگ گلکسی A14

تصاویری که از قاب محافظ گلکسی A14 منتشر شده‌اند اطلاعاتی در مورد ظاهر پنل جلویی این گوشی در اختیار ما قرار نمی‌دهند. با این حال، بر اساس تصاویری که قبلا فاش شده بود، گوشی هوشمند A14 احتمالا یک بریدگی U شکل و یک چانه کمی ضخیم خواهد داشت. این دستگاه همچنین دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی LCD با وضوح +FHD است.

گلکسی A14 اخیرا با شماره مدل SM-A146P در وبسایت WiFi Alliance مشاهده شده است. لیست منتشر شده در این وبسایت نشان می‌دهد که این دستگاه با پشتیبانی از وای‌فای دو بانده عرضه خواهد شد و مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 است. جدای از این، مشخصات سخت‌افزاری داخلی گلکسی A14 هنوز مشخص نیست. سامسونگ هنوز جزئیات رسمی گوشی گلکسی A14 را فاش نکرده است. ما انتظار داریم این گوشی هوشمند در هفته‌های آینده به صورت رسمی معرفی شده و وارد بازار شود.

خبر مرتبط: گلکسی F04s در سایت BIS