پس از منتشر شدن تصاویر رندر Galaxy A14 5G، ما می‌دانیم که سامسونگ در حال کار به روی این دستگاه است. اکنون نتایج بنچمارک گلکسی A14 5G و M14 5G منتشر شده است که نام پردازنده این دستگاه‌ها را نشان می‌دهد.

سامسونگ گلکسی A14 5G دارای شماره مدل SM-A146B است و طبق نتایج بنچمارک فاش شده، می‌دانیم که این دستگاه از پردازنده Exynos 1330 پشتیبانی می‌کند. اخبار منتشر شده به عرضه شدن این دستگاه با ۴ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۳ اشاره می‌کند.

البته ممکن است که سامسونگ این گوشی را با حافظه رم بیشتری نیز عرضه کند. اما تاکنون از معرفی نسخه با رم ۴ گیگابایتی این گوشی مطمئن هستیم. علاوه بر این، گوشی Galaxy M14 5G نیز با شماره مدل SM-M146B در بنچمارک Geekbench دیده شده است.

احتمال عرضه گلکسی A14 5G با پردازنده Dimensity 700

علاوه بر این برخی تصاویر منتشر شده از بنچمارک این گوشی، به احتمال عرضه گلکسی A14 5G با پردازنده Dimensity 700 نیز اشاره می‌کند. چراکه اخیراً تصویر بنچمارک Geekbench منتشر شده دستگاهی با شماره مدل SM-A146P، به احتمال عرضه این دستگاه با Dimensity 700 اشاره می‌کند و این شماره مدل نشان دهنده گوشی Galaxy A14 5G است. از این رو ممکن است که سامسونگ این دستگاه را در دو نسخه عرضه کند. علاوه بر این ممکن است که یکی از این پردازنده‌ها مربوط به نسخه 4G گلکسی A14 باشد.

طبق اطلاعات منتشر شده، گلکسی M14 5G نیز با مشخصات سخت افزاری مشابه A14 5G معرفی می‌شود. از این رو می دانیم که Galaxy M14 5G، دارای تراشه اگزینوس ۱۳۳۰ و ۴ گیگابایت حافظه رم است.

اطلاعات منتشر شده در بنچمارک گیک بنچ، مشخصات دیگری از این دستگاه را منتشر نمی‌کند. اما شایعات ادعا می‌کنند که گلکسی A14 5G با صفحه نمایش ۶.۸ اینچی LCD با رزولوشن FullHD+ عرضه می‌شود.

همچنین اطلاعات منتشر شده به وجود حسگر اثر انگشت گلکسی A14 در لبه کناری دستگاه و استفاده از ستاپ دوربین سه گانه در پشت این گوشی نیز اشاره می‌کند. دوربین اصلی ستاپ سه گانه در پشت دستگاه، ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۳ مگاپیکسلی است.

در نهایت گزارش‌ها به احتمال عرضه گلکسی A14 با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و برچسب قیمت ۲۳۰ یورویی اشاره می‌کند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این گوشی می‌توان تا هفته‌های آینده منتظر ماند. به احتمال زیاد سامسونگ در سال میلادی ۲۰۲۲ و قبل از دی ماه ۱۴۰۱، از این دو دستگاه رونمایی خواهد کرد.

نظر شما درباره نتایج بنچمارک گلکسی A14 5G و M14 5G چیست؟ به نظر شما این گوشی تا چه میزان می‌تواند در نزد کاربران محبوب باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نتایج بنچمارک سامسونگ گلکسی A14

انتشار گواهی FCC گلکسی A14 5G

علاوه بر تصاویر، طبق اخبار منتشر شده، اطلاعات گواهی FCC این دستگاه نیز منتشر شده است. در اخبار منتشر شده، می‌توان شاهد تصویر گواهی FCC این گوشی نیز بود. طبق اطلاعات درون تصویر، سامسونگ این گوشی را با ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد کرد.

همچنین تصاویری که پیش‌تر از این گوشی منتشر شده است، بریدگی قطره‌ای دوربین سلفی روی صفحه نمایش دستگاه و حسگر اثر انگشت Galaxy A14 5G که با دکمه پاور ادغام شده است را نشان می‌دهد.

البته تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره قیمت جهانی و زمان در دسترس قرار گرفتن این گوشی برای خرید منتشر نشده است. اما با توجه به عرضه گواهی FCC و برخی دیگر از اطلاعات درباره این دستگاه، می‌توان امید وارد بود که زمان رونمایی از گوشی Galaxy A14 5G سامسونگ نزدیک است.

این خبر در تاریخ ۱۳ آذر ماه ۱۴۰۱ و در ساعت ۱۸:۱۱ دقیقه با اضافه کردن بخش "انتشار گواهی FCC گلکسی A14 5G" به روز شد.

خبر مرتبط:‌