طبق شایعات احتمالا گوشی هوشمند A34 در اواخر سال ۲۰۲۳ به همراه چند مدل دیگر از جمله نسخه غیر 5G گوشی A14 عرضه خواهد شد. اخیرا اطلاعات جدیدی از این دو گوشی میان‌ رده و پایین‌ رده فاش شده که اتصالات شبکه و برنامه عرضه آنها را مشخص می‌کند. تاریخ عرضه گوشی‌های جدید سامسونگ را در ادامه می‌خوانید.

گوشی A34 5G سامسونگ از بسیاری جهات شبیه به یک مدل میان‌ رده ساخته شده و قصد دارد ظاهر یک پرچم‌دار لایت را به خودش بگیرد. گفته می‌شود که این گوشی قرار است با رنگ‌بندی‌های سری S23 وارد بازار شود. بنابراین رنگ‌های لوندر و کرمی از مدل قبلی (A33)، با رنگ‌های بنفش و لیمویی در سری جدید جایگزین خواهند شد.

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی A14 و A34

خبرهای دیگری هم از گوشی Galaxy A14 4G به گوش رسیده، گرچه تاکنون هیچ تصویر رسمی از این دستگاه منتشر نشده، اما احتمال در راه بودن آن زیاد است. مخصوصا که نام این گوشی هم در کنار A34 5G روی فهرست رسمی گواهینامه NBTC تایلند ظاهر شده.

Galaxy A14 تنها با برخورداری از اتصالات 4G/LTE، مشخصا یک دستگاه پایین‌ رده است که با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ تر، در کنار A34 عرضه می‌شود. البته باید بگوییم که مدل رده‌ بالاتر این گوشی‌ها، یعنی A54 5G، به زودی طی رویداد Unpacked در تاریخ دهم فروردین معرفی خواهد شد.

خبر مرتبط: سامسونگ قرار است گوشی‌های دیگری نیز معرفی کند که مشخصات گلکسی M54 و گلکسی A54 که در صف عرضه هستند را در این خبر بخوانید.