در ماه سپتامبر، طبق شایعات، گزارش شد که سامسونگ در حال کاربر روی یک هاب شارژر بی‌سیم جدید است. این هاب شارژر بی سیم سامسونگ احتمالاً در کنار سری جدید Galaxy S23 در سال آینده عرضه خواهد شد. حال به نظر می‌رسد که همین شارژر به‌تازگی گواهی بلوتوث (Bluetooth Special Interest Group) خود را از طریق MySmartPrice دریافت کرده است. دستگاه جدید سامسونگ که در وب‌سایت گواهی بلوتوث ظاهرشده است دارای شماره مدل EP-P9500 است. طبق شایعات، این شماره دقیقاً مربوط به هاب شارژر آینده سامسونگ است. متأسفانه ما فقط نام دستگاه راداریم که SmartThings Station است و مواردی مانند شماره نسخه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که به ترتیب REV0.1 و P9500.001 هستند.

جالب اینجاست که (SmartThings) نام رایج همه دستگاه‌های خانگی هوشمندی است که سامسونگ می‌سازد. به‌علاوه، شارژر باید در یک سازمان استاندارد بلوتوث ثبت می‌شد. بنابراین، ظاهراً این ایستگاه جدید می‌تواند نوعی اطلاعات را به شما منتقل کند - شاید به شما اطلاع دهد که دستگاه‌هایتان شارژ می‌شوند؟ یا به شما اطلاعات دقیقی از میزان قدرتی که می‌کشند به شما بدهند؟

گواهی شارژر سامسونگ

شایعات قبلی حاکی از آن است که هاب شارژر بی‌سیم جدید سامسونگ ممکن است از شارژ بی‌سیم تا 15 وات پشتیبانی کند. این بسیار بیشتر از چیزی است که Wireless Charger Trio سامسونگ در حال حاضر ارائه می‌دهد. اگر از طرفداران سامسونگ نیستید، پد Charger Trio در سال 2020 عرضه شد و از شارژ بی‌سیم 9 واتی برای سه دستگاه به‌طور همزمان پشتیبانی می‌کند. ما انتظار داریم که SmartThings Station نیز بتواند چندین گجت را روی آن قرار دهد.

بنابراین، به‌عبارت‌دیگر، انتظارات ما این است که ایستگاه جدید SmartThings بهتر از نسل قبلی خود، Wireless Charger Trio باشد. اگرچه ما اطلاعات زیادی در مورد مشخصات شارژر جدید دریافت نکردیم، این واقعیت که اکنون دارای گواهی بلوتوث است به این معنی است که سامسونگ واقعاً می‌تواند آن را خیلی زود با سری جدید Galaxy S23 عرضه کند.

خبر مرتبط:‌ یک شارژر ماشینی منطبق با MagSafe برای اپل!