ماه گذشته گلکسی F04s سامسونگ با شماره مدل SM-E045F/DS در پایگاه داده WiFi alliance دیده شد و برخی مشخصات آن نیز فاش شد. اکنون گزارش‌های جدید منتشر شده، از دیده شدن گلکسی F04s در سایت BIS خبر می‌دهد.

طبق شایعات، گلکسی F04s با مشخصات مشابه Galaxy A04s معرفی و عرضه می‌شود. از این رو انتظار داریم تا Galaxy F04s نسخه تغییر نام یافته با اندکی تغییر نسبت به گلکسی A04s باشد.

اکنون اخبار جدید به دیده شدن دستگاهی با شماره مدل SM-E045F/DS در سایت BIS یا اداره استاندارد هند خبر می‌دهد. این شماره مدل مختص به گلکسی F04s است. از این رو می‌توان به زمان عرضه نزدیک Galaxy F04s امیدوار بود.

Samsung-Galaxy-A04s-specs

البته سایت BIS به مشخصات و اطلاعات این گوشی اشاره‌ای نکرده است. اما با توجه به اطلاعات منتشر شده از گذشته می‌دانیم که این گوشی از وای‌فای تک کاناله با فرکانس 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

همچنین می‌دانیم که سامسونگ این گوشی را با One UI 4.1 Core و اندروید ۱۲ عرضه می‌کند. با توجه به مشخصات معرفی شده از گلکسی A04s که مشابه این گوشی است، می‌دانیم که به احتمال زیاد F04s دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است.

علاوه بر این احتمال می‌دهیم که سامسونگ از تراشه Exynos 850 به عنوان پردازنده گلکسی F04s استفاده کند. گلکسی F04s با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت حافظه رم نیز عرضه خواهد شد. البته ممکن است سامسونگ رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را نیز برای این دستگاه عرضه کند.

ستاپ دوربین گلکسی F04s نیز به احتمال زیاد دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین پرتره ۲ مگاپیکسلی خواهد بود و F04s از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

نظر شما درباره دیده شدن گلکسی F04s در سایت BIS چیست؟ به نظر شما این موضوع تا چه میزان می‌تواند نزدیک بودن زمان رونمایی این دستگاه را نشان دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: حذف سری گلکسی اس سامسونگ از لیست گوشی های پرچم‌دار