اکثر طرفداران سامسونگ سری گلکسی اس را دوست دارند، اما ممکن است زمانی فرابرسد که این مجموعه نمادین به گوشی‌های تاشو تبدیل شود. این زمان ممکن است تا پایان سال 2023 پس از برداشتن حجاب از روی گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 توسط سامسونگ فرابرسد. امکان تغییر پرچم‌دار سامسونگ از سری S به سری Z وجود دارد، مسئله مهمی که در ادامه به آن بیشتر پرداختیم. پس احتمالا سال 2023 می‌تواند آخرین باری باشد که از سری گلکسی اس سامسونگ هیجان‌زده می‌شوید.

Samsung Display حدود یک دهه است که روی فناوری صفحه نمایش تاشو کارکرده است. Samsung Electronics در چند سال گذشته خط تولید Galaxy Z Fold و Z Flip را بهبود بخشیده است تا مفهوم تاشو را وارد جریان اصلی کند. چیزهای زیادی درخطر است و این شرکت انتظار دارد که فروش گوشی‌های تاشو سال‌به‌سال افزایش یابد. به‌ناچار، با توجه به تمرکز سامسونگ بر بازار تاشو، ممکن است زمانی فرابرسد که سری گلکسی اس دیگر پرچم‌دار واقعی این شرکت نباشد. این زمان ممکن است تا پایان سال 2023 فرابرسد و شاهد تغییر پرچم‌دار سامسونگ باشیم.

گوشی های سری اس ۲۲ سامسونگ

سری پرچم‌دار سامسونگ گلکسی S23 احتمالاً آخرین سری S باشد

سامسونگ باید قبل از اینکه مرکز توجه از سری گلکسی اس به گلکسی Z حرکت کند، برخی چیزها را در مورد تلفن‌های تاشو خود بهبود بخشد. ابتدا، سامسونگ احتمالاً باید با Galaxy Z Flip به‌عنوان یک پرچم‌دار مناسب رفتار کند و ویژگی‌هایی مانند DeX به آن بدهد. دوم، سامسونگ می‌خواهد دوربین‌های بهتر و با وضوح بالاتر را به گوشی‌های تاشو خود اضافه کند. و سوم، سامسونگ باید صفحه نمایش تاشو را بهبود بخشد تا چروک کمتری داشته باشد، کاری که طبق گزارشات این شرکت پیش از عرضه Galaxy Z Flip 5 در سال آینده انجام داده است.

در حال حاضر، سامسونگ تنها OEM است که با تلفن‌های تاشو خود مانند اعضای واقعی خانواده گوشی‌های هوشمند خود رفتار می‌کند، برخلاف سایر شرکت‌ها که گوشی‌های تاشو خود را به‌عنوان یک حقه می‌بینند. حتی مشتریان تجاری شروع به عاشق شدن با فاکتور شکل تاشو می‌کنند، که در طرح بزرگ چیزها بسیار مهم است، زیرا هیچ OEM نمی‌خواهد مشتریان سازمانی خود را از دست بدهد. بنابراین اگر برندی وجود داشته باشد که گوشی‌های تاشو را جایگزین گلکسی اس کند، بدون شک آن برند سامسونگ است.

این غول فناوری 14 میلیون گوشی تاشو در سه سه ماهه اول سال 2022 فروخته است و این چیزی نیست که به با آن شوخی کنیم. این شرکت پیش‌بینی می‌کند سال آینده 26 میلیون دلار ارسال کند. و پس از عرضه گلکسی Z Flip 5 و گلکسی Z Fold 5 بهبودیافته در اواخر سال 2023، این تلفن‌های تاشو ممکن است توجه کافی را به خود جلب کنند تا در سال 2024 به بعد جایگزین سری Galaxy S در بالای زنجیره غذایی شوند. درنهایت، موضوع این نیست که این اتفاق بیفتد یا نه. مسئله زمان است و پایان سال 2023 می‌تواند آغاز این انتقال باشد.

گلکسی S23 ممکن است آخرین و واقعاً معنی‌دار ترین افزوده به خط S باشد قبل از اینکه سامسونگ سری S را کمتر به‌عنوان اوج فناوری تلفن همراه خود تلقی کند و بیشتر به‌عنوان یک سری تلفن هوشمند ثانویه به‌منظور تسهیل انتقال به تلفن‌های تاشو در طول زمان باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما امیدواریم که سری گلکسی S23 یک انفجار باشد و گلکسی Z Flip 5 و Z Fold 5 واقعاً نشان دهند که سامسونگ آماده است تا سری S به نفع تلفن‌های تاشو پایین بیاید.

نظر شما درباره تغییر پرچم‌دار سامسونگ چیست؟ آیا سری Z سامسونگ از سری S بهتر است و می‌تواند جایگزین خوبی باشد؟

خبر مرتبط: بزرگتر شدن صفحه نمایش سامسونگ گلکسی Z Flip 5