نمایشگاه تلکام دیروز آغاز به‌کار کرد و تا سه‌شنبه پنجم دی‌ماه ادامه دارد. در این نمایشگاه رایتل اقدام به ارائه بسته‌های تخفیفی ویژه‌ای کرده که پرداختن به آنها خالی از لطف نیست.

با فرا رسیدن نمایشگاه تلکام، خیلی از کاربران به این نمایشگاه سر می‌زنند و همواره یکی از جذابیت‌های این رویدادها، تخفیف‌ها یا هدیه‌هایی است که اپراتور‌ها روی سیم کارت‌ها یا بسته‌های خود در نظر می‌گیرند. از این رو کاربرانی که به‌دنبال خرید بسته‌ اینترنت مناسب و به‌صرفه برای یک سال آینده خود هستند، اکنون زمان خرید است.

دیروز از رسانه علاالدین برای بازدید از نمایشگاه و پوشش اخبار این رویداد به تلکام رفتیم و اخبار مختلفی از این نمایشگاه را به صورت خبری پوشش دادیم. دفتر امور مشتریان رایتل در ورودی سالن ۸-۹ واقع شده است.

بسته‌های تخفیفی اینترنت رایتل

رایتل بسته‌هایی با تخفیف ویژه ارائه کرده که شامل سه بسته متفاوت است که با خرید این بسته‌ها یک سیم کارت نیز دریافت خواهید کرد.

  • بسته ۳۵+۳۵ گیگابایتی: با خرید این بسته علاوه بر سیم‌کارت دائمی، ۳۵ گیگ اینترنت عادی و ۳۵ گیگ اینترنت شبانه دریافت خواهید کرد. همچنین ۳۵ دقیق مکالمه رایگان نیز در این بسته وجود دارد. می‌توانید این بسته را با مبلغ ۶۰ هزار تومان و از طریق مراجعه حضوری تهیه کنید.
  • بسته ۱۰۰ گیگابایتی یکساله: با خرید این بسته علاوه بر سیم کارت دائمی، ۱۰۰ گیگابایت اینترنت نیز دریافت خواهید کرد و امکان انتخاب شماره را نیز خواهید داشت. می‌توانید این بسته را با مبلغ ۲۱۶ هزار تومان و از طریق مراجعه حضوری تهیه کنید.
  • بسته ۲۰+۲۰ گیگابایتی: با خرید این بسته علاوه بر سیم کارت اعتباری، ۲۰ گیگ اینترنت عادی و ۲۰ گیگ اینترنت شبانه دریافت خواهید کرد. می‌توانید این بسته را با مبلغ ۴۰ هزار تومان و از طریق مراجعه حضوری تهیه کنید.

نکات لازم قبل از خرید سیم کارت به‌صورت حضوری:

نکته قابل توجه در خرید این بسته‌ها این است که این تخفیف‌ها با سیم کارت ارائه می‌شوند. از این‌رو برای تهیه حتما باید کارت ملی همراه داشته باشید و یک شماره به نام‌تان ثبت شده باشد. اگر هم شما مشترک رایتل هستید، می‌توانید با مراجعه حضوری، سه بسته اینترنتی به شرح ذیل با تخفیف ویژه خریداری کنید.

  • ۳۵ گیگابایت اینترنت ۹۰ روزه به مبلغ ۶۰ هزار تومان
  • ۵۵ گیگابایت اینترنت ۱۸۰ روزه به مبلغ ۱۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان
  • ۱۰۰ گیگابایت اینترنت ۳۶۵ روزه به مبلغ ۱۹۹ هزار و ۲۰۰ تومان
بسته‌های تخفیفی اینترنت رایتل-جدول

با توجه به احتمال گران شدن اینترنت بنابه درخواست اخیر اپراتور‌ها، اگر تصمیم به خرید اینترنت دارید، هم‌اکنون فرصت مناسبی است. از این‌رو حتما به نمایشگاه تلکام واقع در محل نمایشگاه‌های بین المللی مراجعه کنید.

اگر شما هم به دنبال آخرین اخبار نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ هستید، پوشش خبری رسانه علاالدین را از دست ندهید.

نظر شما درباره بسته‌های تخفیفی اینترنت رایتل چیست؟ آیا موافقید که رایتل به صرفه‌ترین اپراتور از نظر قیمت بسته‌ها است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار نمایشگاه تلکام:

فیبر نوری و مبینیو؛ دو نماینده غرفه مبین نت در تلکام ۱۴۰۲

گزارش علاالدین از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲