نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ از دوم دی‌ماه آغاز شده و تا سه‌شنبه ادامه دارد. در این نمایشگاه ایرانسل یکی از جذاب‌ترین غرفه‌ها را دارد و به معرفی تکنولوژی‌های جالبی پرداخته است.

ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ با هدست‌های واقعیت مجازی خود پای گذاشته و واقعیت مجازی یکی از ارکان غرفه ایرانسل است. چرا‌که با همکاری یک استارتاپ ایرانی، محیط یک آکادمی در دانشگاه صنعتی شریف به‌صورت مجازی طراحی شده و کاربران می‌توانند از راه دور احساس حضور در آن مکان را داشته باشند.

ما نیز این قابلیت را تست کردیم. استفاده از هدست واقعیت مجازی برای کلاس‌های آنلاین می‌تواند قابلیت خیلی جذابی باشد. اما باتوجه به قیمت بالای این هدست‌ها، هنوز فاصله زیادی‌تا استفاده کلان از آن داریم. البته کیفیت کلاس طراحی شده در این هدست واقعیت مجازی خیلی بالا نبود. اما برای شروع و پای نهادن در دنیای واقعیت افزوده خبر خوبی است.

غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام

علاوه‌بر هدست واقعیت مجازی، هوش مصنوعی نیز در غرفه ایرانسل به چشم می‌خورد و ما شاهد نرم افزار ایرانسل بودیم که امکان تغییر چهره یا به اصطلاح Deep Fake را به کاربران می‌دهد. برای استفاده از این هوش مصنوعی کافی است تا متنی تایپ کنید که علاقه دارید مشابه کدامیک از شخصیت‌های معروف دنیا بشوید و پس از آن با فشردن دکمه دوربین، تصویر شما تبدیل به تصویر غیر واقعی آن شخصیت معروف می‌شود. البته این تغییر کیفیت خیلی بالایی نداشت. اما به راحتی گول زننده بود و برای کاربران نیز جذاب بود.

این دو محصول، بارز‌ترین محصولاتی است که ایرانسل با خود به نمایشگاه‌ آورده و اگر از این دو عبور کنیم، قابلیت خاصی برای کاربران این اپراتور در نظر گرفته نشده است. منظور ما از قابلیت خاص، تخفیف ویژه یا حضور واحد امور مشتریان این شرکت برای خدمت رسانی سیار به مراجعه کننده‌ها است.

ایرانسل

اگر شما نیز تصمیم به بررسی آخرین اخبار نمایشگاه تلکام دارید، پوشش خبری علاالدین از این نمایشگاه را از دست ندهید.

نظر شما درباره حضور ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ چیست؟ به نظر شما با‌توجه به درخواست گرانی اینترنت توسط این اپراتور‌ها باید منتظر پیشرفت در امکانات و تجهیزات باشیم؟ یا فاصله زیادی با اینترنت 5G حقیقی داریم؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار نمایشگاه تلکام:

فیبر نوری و مبینیو؛ دو نماینده غرفه مبین نت در تلکام ۱۴۰۲

بسته‌های تخفیفی اینترنت رایتل را به‌همراه سیم‌کارت در نمایشگاه تلکام دریافت کنید