در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ که از شنبه آغاز به‌کار کرده و تا سه‌شنبه ادامه دارد، شرکت مبین نت علاوه بر سرویس اینترنت، سرویس‌های مختلفی ارائه کرده است.

مبین نت هم مانند سایر اپراتور‌های ارائه دهنده اینترنت‌ در نمایشگاه تلکام امسال حضور داشت. حضور مبین نت در این نمایشگاه علاوه بر بخش فیبر نوری و اینترنت LTE به سایر سرویس‌های این شرکت نیز مرتبط بود. برای مثال در غرفه مبین نت شاهد تجهیزات خانه هوشمند و دستگاه‌های مرتبط با این حوزه بودیم. همچنین مبین نت روی دو سرویس دیگر دوربین‌های مدار بسته و سرویس ابری نیز مانور داده بود. که در ادامه به آن می‌پردازیم.

از سرویس‌های ارائه شده توسط مبین‌ نت می‌توان به مبیکلود اشاره کرد که با استفاده از این سرویس می‌توانید میزان سخت افزاری که لازم دارید را به صورت ابری تهیه کنید. همچنین سرویس مبینیو نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند دوربین‌های مدار بسته خود را تحت شبکه مبین نت بیاورند تا کنترل بهتری روی آن داشته باشند و از امکان پشتیبان‌گیری منظم و خودکار تصویر دوربین‌ها نیز استفاده کنند.

فیبر نوری و مبینیو

بخشی دیگر از غرفه مبین نت به خدمات سازمانی این شرکت اختصاص داشت و مثل همیشه بخشی که برای خیلی‌ها مهم است، بخش اینترنت است. مبین نت به حوزه اینترنت فیبر نوری ورود کرده است و اکنون این شرکت در تهران به کاربران سرویس‌دهی می‌کند و احتمالا به زودی و در آینده‌ای نزدیک شاهد سرویس‌دهی اینترنت فیبر نوری مبین نت به کاربران سایر استان‌ها نیز خواهیم بود.

برای دریافت اینترنت فیبر نوری در استان تهران کافی است تا از سایت این شرکت بازدید کنید یا با کارشناسان فروش مبین نت تماس بگیرید. البته متاسفانه مبین نت فعلا اینترنت فیبر نوری خود را برای ساختمان‌های با بیش از ۱۰۰ واحد ارائه می‌کند. از این رو اگر مجتمع شما کمتر از ۱۰۰ واحد باشد، مبین نت اینترنت فیبر نوری را برای شما ارائه نمی‌کند.

از همه این‌ها که بگذریم، به اینترنت TD-LTE این شرکت می‌رسیم که از گذشته نیز خیلی از کاربران از آن استفاده می‌کردند. مبین نت با طرح ۳۶۰ خود تحولی جدید را در عرصه اینترنت همراه خود ثبت کرد. چرا‌که سیم کارت‌هایی که از این طرح پشتیبانی می‌کردند، می‌توانستند از هر دو نوع دکل FDD و TDD اینترنت دریافت کنند. درباره این موضوع نیز از مسئولان مبین نت سوال کردیم.

مبین نت

آن‌ها در پاسخ گفتند که این اتفاق از زمانی افتاد که بخش اصلی سهام مبین نت را شرکت همراه اول خریداری کرد. از این رو این همکاری با این سهام دار به روی دکل‌های همراه اول برای پوشش بهتر شبکه صورت گرفت. هم اکنون نیز شما می‌توانید سیم کارت‌های LTE مبین نت را از طریق سایت این شرکت به همراه مودم خریداری کنید.

البته برخی فروشنده‌ها نیز مودم را از چرخه خارج می‌کنند و سیم کارت را به صورت جداگانه با قیمتی متفاوت به فروش می‌رسانند. مسئولان مبین نت درباره این موضوع به خبرنگار ما گفتند که ما فروش سیم کارت همراه مودم را قبول داریم چرا‌که روی مودم نیز می‌توانیم به کاربران پشتیبانی ارائه دهیم و از طریق مودم با کاربران برای رفع مشکل در ارتباط هستیم. اگرچه با فروش سیم کارت به‌صورت جداگانه نیز مبین نت سود خود را می‌برد.

اگر شما هم به دنبال آخرین اخبار نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ هستید، پوشش خبری رسانه علاالدین را از دست ندهید.

نظر شما درباره حضور مبین نت در تلکام ۱۴۰۲ چیست؟ آیا از سرویس‌های ارائه شده توسط این شرکت راضی هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار نمایشگاه تلکام:

گزارش علاالدین از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲

بسته‌های تخفیفی اینترنت رایتل را به‌همراه سیم‌کارت در نمایشگاه تلکام دریافت کنید