شرکت ناتینگ در زمینه رنگ تنوع چندانی نداشته و بیشتر از دو رنگ سفید و مشکی استفاده کرده است. با این حال، امسال با عرضه ایربادزهایش این رویه تغییر کرد. حال این شرکت نسخه ویژه ناتینگ فون 2a را با رنگی بسیار دیدنی به بازار عرضه کرده است که هر کاربری را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در سال جاری، ایردبازدهای بی‌سیم شرکت ناتینگ در رنگ زرد عرضه شده و توجه کاربرانی که به دنبال تنوع در این زمینه بودند را به خود جذب کرد. علاوه بر آن، ناتینگ فون 2a نیز نسخه‌ای آبی رنگ دریافت کرد که آن نیز از نظر طراحی زیبا و دیدنی بود. حال این شرکت نسخه ویژه ناتینگ فون 2a را نیز به بازار عرضه کرده که در زمینه طراحی و خلاقیت گامی قوی برای این شرکت محسوب شده و قدم مهمی رو به جلو تلقی می‌شود.

نسخه جدید دستگاه میان‌رده این شرکت بالاخره پس از اشارات فراوان معرفی شد و از نظر ظاهری این دستگاه قدرتمند تفاوت‌هایی فاحش با ظاهر کلاسیک سایر دستگاه‌های این شرکت دارد. در نگاه کلی، ظاهر همیشگی دستگاه‌های این شرکت حفظ شده و در قسمت پشتی آن تغییر گسترده‌ای ایجاد نشده اما در برخی قسمت‌های این دستگاه از رنگ‌های جدیدی چون قرمز، زرد و آبی استفاده شده است که ظاهری دیدنی به این گوشی داده‌اند.

نسخه ویژه ناتینگ فون 2a

طراحی گوشی‌های شرکت ناتینگ همیشه زبان‌زد بوده زیرا این کمپانی ویژگی‌های جالبی را در این زمینه گنجانده که باعث شده دسته بزرگی از کاربران به خرید آن علاقه داشته باشند. حال اضافه کردن رنگ‌های جدید نیز به محصولشان شکلی هنرمندانه داده که قطعاً بازخورد خوبی نیز از آن دریافت خواهند کرد. این نسخه ویژه تبدیل به اولین دستگاه شرکت ناتینگ شده که بالاترین ترکیب رنگ را در دل خود جای داده است.

رنگ پایه نسخه ویژه ناتینگ فون 2a سفید بوده اما در قاب پشتی آن، ترکیبی خلاقانه از سه رنگ دیگر را نیز می‌توان مشاهده کرد. نکته جالب دیگر در مورد این طراحی حک شدن عدد 2 در پشت دستگاه با رنگ خاکستری است که انتخابی جالب بوده است. این سه رنگ در محصولات ناتینگ بارها استفاده شده اما این اولین بار است که هر سه آنان در کنار چند رنگ جدید در یک دستگاه اضافه شده‌اند.

شرکت ناتینگ در زمینه گوشی جدید خود اعلام کرد: «نسخه ویژه ناتینگ فون 2a به رنگ‌های اصلی ما و جایگاه ویژه‌ای که در برند ناتینگ دارند ادای احترام کرده است». لازم به ذکر است که نسخه ویژه تنها از نظر طراحی و رنگ‌بندی متفاوت بوده و سخت افزار آن هیچ تفاوتی با نسخه اصلی نخواهد داشت و از این نظر شرکت ناتینگ هیچ تغییری اعمال نکرده است تا با سخت افزار همیشگی این میان‌رده قدرتمند، ظاهری متفاوت داشته باشیم.

گوشی ناتینگ فون 2a از صفحه نمایش 6/7 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080x2412 و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز استفاده می‌کند. در پشت این دستگاه، شاهد یک دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین 50 مگاپیکسلی اولترا واید هستیم. در جلو نیز این دستگاه از دوربینی 32 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی استفاده می‌کند. نسخه ویژه از باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، تراشه Dimensity 7200 Pro، حدود 12 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 14 پشتیبانی می‌کند.

نسخه ویژه ناتینگ فون 2a به تعداد محدود و به قیمت 377 دلار در دسترس کسانی است که علاقه زیادی به تکنولوژی، خصوصاً طراحی زیبا و رنگ‌بندی دقیق و تمیز آن دارند. جالب است بدانید در همین لحظه نیز تقاضا برای این نسخه به قدری بالا بوده که اکثر خرده‌فروشی‌ها موجودی‌شان در مدت زمانی کوتاه به اتمام رسید.

اخبار مرتبط: