یک افشاگر معروف توییتری با انتشار مشخصات سخت‌افزاری و برچسب قیمتی پایه ناتینگ فون 2a اعلام کرد این گوشی هوشمند ارزان‌تر از ناتینگ فون 1 خواهد بود.

براساس آخرین گزارش‌ها از حوزه فناوری، کمپانی چینی ناتینگ قصد دارد نسخه اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه ناتینگ فون 2a را به‌زودی معرفی کند که با مشخصات سخت‌افزاری نسبتا مناسب و طراحی آشنا می‌تواند مورد استقبال برخی کاربران علاقه‌مند الگوهای ناتینگ قرار بگیرد. یک افشاگر معروف در شبکه اجتماعی توییتر X با انتشار پستی از جزئیات سخت‌افزاری به‌‌همراه برچسب قیمت رونمایی کرد که نشان می‌دهد سازنده چینی می‌خواهد این دستگاه میان‌رده را به‌قیمت ۴۷۵ دلار روانه بازار کند؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری از این خبر می‌پردازیم.

باتوجه‌به برچسب قیمتی ناتینگ فون 2a، می‌توان گفت این دستگاه ارزان‌تر و مقرون‌‌به‌صرفه‌تر از گوشی هوشمند ناتینگ فون 1 محسوب می‌شود که برای وب‌گردی یا بازی‌های ویدئویی مناسب خواهد بود؛ البته باید خاطرنشان کنیم تراشه دستگاه از بازی‌های ویدئویی گرافیکی مانند Genshin Impact و نظیر آن پشتیبانی نمی‌کند. بااین‌حال، تمام مشخصات سخت‌افزاری دستگاه ارزش پرداخت حداقل ۴۷۵ دلار را دارد که تضمینی در کیفیت ساخت به‌شمار می‌رود. ازسوی‌دیگر، زبان طراحی ناتینگ فون 2a با حفظ ظاهر آشنایش با کمی تغییرات در پنل پشت مواجه خواهد شد.

Nothing phone 2a camera

علاوه‌براین، به‌نظر می‌رسد قیمت ناتینگ فون 2a در بازار اروپا افزایش می‌یابد؛ بنابراین کاربران در کشورهای حوزه اتحادیه اروپا باید هزینه‌های بیشتری را برای خرید بپردازند. البته باید اشاره کنیم این‌موضوع برای تمامی گوشی‌های هوشمند صدق می‌کند و تنها محدود به یک دستگاه نیست. کارشناسان با نگاه به قیمت این گوشی هوشمند می‌گویند کاملا اقتصادی محسوب می‌شود و از نظرهای مختلف، ناتینگ فون 2a برای کاربران عالی خواهد بود. به‌عنوان‌مثال، صفحه‌نمایش ‌6.7 اینچی AMOLED با نرخ‌ به‌روزرسانی 120 هرتزی تحربه کاربری فوق‌العاده‌ای را به‌ارمغان می‌آورد.

ازسوی‌دیگر، ناتینگ فون 2a از تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک دایمنسیتی ۷۲۰۰ برخوردار می‌شود که قدرت پردازشی آن درمقایسه‌با سایر میان‌رده‌های موجود در بازار پایین‌تر خواهد بود. پنل پشت دستگاه از ماژول دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که به‌همراه یک سنسور سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در پنل جلو سیستم کلی دوربین را تشکیل می‌دهند. الگوهای نوری Glyph نیز به‌عنوان امضای کار ناتینگ پنل پشت دستگاه را نورانی می‌کنند تا نشان دهد نسخه‌ای جدید و میان‌رده از این کمپانی نوپا است.

درنهایت به‌نظر می‌رسد ناتینگ فون 2a در جریان مراسم MWC 2024 که فوریه سال آینده برگزار می‌شود به‌طور رسمی ازسوی ناتینگ معرفی خواهد شد. بنابراین، اگر قصد خرید این گوشی هوشمند را دارید نیازی به انتظار طولانی‌مدت نیست؛ انتظار داریم به‌زودی جزئیات بیشتری از دستگاه دراختیار ما قرار بگیرد. درصورت انتشار هرگونه اخبار جدیدتر درخصوص زمان عرضه یا تغییرات در طراحی تلاش می‌کنیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن آن را با شما به‌اشتراک بگذاریم.

اخبار مرتبط: