شرکت ناتینگ درحال توسعه گوشی اقتصادی ناتینگ فون 2a است که ظاهری شبیه فون ۲ دارد اما در رده میان‌رده یا اقتصادی قرار می‌گیرد.

شرکت ناتینگ تاکنون ۲ گوشی ناتینگ فون ۱ و ۲ را به بازار عرضه کرده است. این شرکت نوپا با رهبری کارل پی که پیش از این در شرکت وان‌پلاس مشغول به‌کار بود با طراحی عجیب گوشی‌هایش شناخته می‌شود. اگرچه این ۲ دستگاه با سخت‌افزار ضعیف‌تر توان رقابت با پرچمداران سامسونگ و اپل و حتی شرکت‌های چینی مانند شیائومی را نداشتند، اما قیمت کمتری داشته و طراحی کم‌نظیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. البته از نظر سخت‌افزار ناتینگ فون ۱ کاملا در بین گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گرفت و حتی به پرچمداران نزدیک هم نبود. بااین حال نسخه بعدی از تراشه اسنپدراگون +۸ نسل ۱ مجهز شد که در پرچمداران سال قبل مورد استفاده قرار گرفته بود.

اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت ناتینگ می‌خواهد سنت قبلی را کنار گذاشته و اولین گوشی اقتصادی خود یعنی ناتینگ فون 2a را با طراحی مشابه ناتینگ فون ۲ راهی بازار کند. در گزارش مذکور آمده است که این دستگاه با شماره مدل AIN142 از نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با پانچ هول برای قرارگیری دوربین سلفی و پنل پشتی شفاف متناسب با طراحی شناخته شده ناتینگ بهره می‌برد. اگرچه پنل پشتی شباهت زیادی به فون ۲ دارد، اما در LED آن برشی وجود ندارد که یعنی تعداد کمتری چراغ LED در آن تعبیه می‌شود تا هزینه ساخت آن کاهش یابد.

Notting von 2a

این اولین اخباری است که از ناتینگ فون 2a منتشر شده و هنوز جزئیات بیشتری از این دستگاه در دست نیست، اما می‌توان انتظار داشت طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر شود. همچنین ناتینگ شرکت زیرمجموعه CMF by Nothing را پیش از این تاسیس کرده بود که محصولات میان رده و اقتصادی خود را با نام دیگری راهی بازار کند و مشخص نیست که این دستگاه هم تحت این نام عرضه می‌شود یا جزو سری ناتینگ خواهد بود. همچنین باتوجه به اینکه هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده است احتمالا حداقل چند ماه تا معرفی این دستگاه باقی مانده و سال ۱۴۰۳ باید منتظر عرضه آن باشیم.

نظر شما چیست؟ آیا علاقه‌ای به خرید و استفاده از گوشی ناتینگ فون 2a با ظاهر جذاب و قیمت مقرون‌به‌صرفه دارید یا ترجیح می‌دهید گوشی‌تان را از شرکت‌های شناخته شده‌تر مانند سامسونگ که پشتیبانی بیشتری دارند تهیه کنید؟ نظراتتان را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: