شایعات جدید اطلاعاتی را در مورد زمان عرضه محصولات جدید ناتینگ در اختیار ما می‌گذارند که نشان می‌دهد این شرکت در حال کار روی محصول جدیدی است.

از زمان شروع فعالیت شرکت ناتینگ تاکنون حدود ۳ سال گذشته و با این وجود، کمپانی جدید کارل پی توانسته جایگاه خوبی را در دنیای تکنولوژی پیدا کند. نکته جالب در مورد پیشرفت این شرکت، هزینه‌های صرف شده برای آن است. به لطف خاص بودن دستگاه‌های شرکت ناتینگ، هزینه بسیار کمی برای تبلیغات آن‌ها صرف شده اما کاربران می‌توانند به راحتی دستگاه‌های این شرکت را تشخیص دهند.

این موضوع توانست نسل اول ناتینگ فون را بین کاربران بسیار محبوب و خاص جلوه دهد. از طرف دیگر، نسل دوم دستگاه‌های این شرکت با استقبال چندانی روبه‌رو نشد. کاربران اعلام کردند که این دستگاه تنها یک تغییر جزئي نسبت به نسل اول به حساب می‌آید و ویژگی خاصی در آن وجود ندارد.

ناتینگ واچ پرو در سایت cmf

حالا در شایعات مشخص شده که محصولات جدید ناتینگ قرار است به زودی وارد بازار شوند. نکته جالب اینجاست که هنوز نوع این دستگاه‌ها مشخص نیست و کاربران نمی‌دانند که به چه چیزی سر و کار خواهند داشت. مشخص است که این دستگاه نسل جدیدی از ناتینگ فون نیست و نمی‌توان آن را در دسته بندی موبایل دانست.

از همین رو انتظار می‌رود که دستگاه جدید، نسل سوم هدفون‌های این شرکت باشد. اطلاعات فاش شده از ناتینگ بسیار محدود است، از همین رو نمی‌توان به صورت دقیق اعلام کرد که دستگاه بعدی از کدام گروه خواهد بود یا چه مشخصاتی خواهد داشت. در ماه‌های اخیر خبری مبنی بر شروع کار ناتینگ روی یک اسپیکر منتشر شد که احتمال معرفی آن هم در مراسم سال آینده وجود دارد.

به نظر شما محصولات جدید ناتینگ چه مدل‌هایی خواهد بود؟ آیا این شرکت می‌تواند با هدفون‌های خود به رقابت با شرکت‌هایی مثل سامسونگ بپردازد؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط: ناتینگ برای گوشی‌های پرچمدار اپل، سامسونگ و گوگل قاب می‌سازد