انتظار می‌رود که گوشی‌های گلکسی S23 و S23+، برآمدگی دوربین Contour Cut خود را کنار بگذارند تا ظاهری هرچه شبیه‌تر به طراحی Galaxy S22 Ultra پیدا کنند. اخیراً یک کانال یوتوبی به نام 4RMD تصاویر گلکسی S23 و S23+ را منتشر کرده است که نشان می‌دهند ظاهر احتمالی این گوشی‌ها چگونه خواهد بود.

افرادی که سلیقه مینیمالیستی دارند احتمالاً از طراحی ظریف قاب پشتی این گوشی که به آن ظاهری صیقل‌خورده می‌بخشد رضایت خواهند داشت. طراحی قسمت جلویی اما نسبت به نسل قبلی تغییری نکرده است، بنابراین صفحه‌نمایش S23 همچنان مسطح است و سوراخی در مرکز آن برای قرارگیری دوربین سلفی وجود دارد. همچنین به نظر می‌رسد که رزولوشن و سایر مشخصات فنی این دوربین سلفی نیز نسبت به Galaxy S22 و S22+ تغییری نکرده است.

گرچه تشخیصش از روی این تصویرها کمی سخت است، اما شایعات قبلی حاکی از این بودند که گلکسی اس 23 و 23 پلاس احتمالا می‌توانند حاشیه‌های کمی بزرگ‌تری داشته باشند و ممکن است کمی پهن‌تر و بلندتر از همتایان مدل 2022 خود باشند.

Galaxy-S23-Series


گوشی‌های جدید احتمالا اندازه صفحه‌نمایش مدل‌های قبلی خود را حفظ خواهند کرد، بنابراین باید انتظار داشته باشیم که گلکسی S23 دارای صفحه‌نمایش 6.1 اینچی و S23 Plus دارای صفحه‌نمایش 6.5 یا 6.6 اینچی باشد.

همچنین شایعه شده است که تمامی دستگاه‌های سری گلکسی اس 23 منحصراً از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام استفاده می‌کنند. تراشه‌ای که بر اساس نمرات بنچمارک ثبت شده از آن، قدرت پردازش فوق‌العاده‌ای دارد.
تنها تغییر در مشخصات کلیدی که در انحصار مدل‌های غیر اولترای S23 خواهد بود، داشتن باتری بزرگ‌تر است. انتظار می‌رود هر دو مدل S23 و S23+ دارای باتری‌هایی باشند که حداقل 200 میلی‌آمپر ساعت بزرگ‌تر از باتری مدل‌های قبلی است. به این معنی که S23 پلاس دارای باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی و S23 دارای باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

همچنین هر سه دستگاه سری S23 از حالت ویژه کم‌مصرف سامسونگ که پیش‌ازاین در گوشی Galaxy Z Fold 4 هم به‌کاررفته بود، بهره‌مند خواهند بود. حالتی که با کاهش هوشمند عملکرد گوشی، میزان مصرف برق آن را کاهش می‌دهد و طول عمر باتری را زیاد می‌کند.

باوجوداینکه تصاویر منتشرشده جدید، گلکسی S23 و S23+ را در پنج رنگ‌بندی نشان می‌دهند، طبق گزارش‌های قبلی این گوشی‌ها فقط در رنگ‌های بژ، مشکی، سبز و صورتی روشن در دسترس خواهند بود.

همچنین طبق گزارش اخیر، گوشی‌های سری گلکسی S23 نیز مانند مدل‌های قبلی، در بهمن ماه معرفی خواهند شد. درست برخلاف شایعات جدیدی که ادعا می‌کردند تاریخ معرفی این دستگاه‌ها جلو افتاده و برنامه رونمایی از آنها به آذر ماه منتقل شده است. نظر شما درباره تصاویر گلکسی S23 و S23+ چیست؟ آیا با طراحی جدید این گوشی ها موافق هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: