ایلان ماسک در X اعلام کرد که دوشنبه شب برای مبارزه به خانه زاکربرگ می‌رود تا شخصا وی را دعوت به مبارزه کند.

ایلان ماسک در X (توییتر) اعلام کرد: «برای تست اتومبیل خودران تسلا دوشنبه شب به «پالو آلتو» خانه‌ مارک زاکربرگ می‌روم، پخش زنده در پلتفرم X را آزمایش می‌کنم و اگر خوش‌شانس باشم، زاک را به مبارزه می‌طلبم».

۸ ماه پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک، متا اقدام به عرضه شبکه تردز به عنوان رقیب پلتفرم X کرد. این موضوع باعث شد تا ماسک زاکربرگ را به مبارزه دعوت کند. در ابتدا این موضوع به‌شکل شوخی بیان شد اما پس از گذشت مدتی و بحث و مجادله در شبکه‌های اجتماعی، کم‌کم مبارزه بین ۲ میلیاردر بزرگ دنیا جدی شد.

Monday night; Mask fight in the house of Zuckerberg

با وجود اینکه ماسک این مبارزه را جدی گرفته و پیگیر ماجراست اما زاکربرگ ظاهرا به بهانه‌های مختلف سعی دارد از مبارزه فرار کند.

البته از زمانی که موضوع مبارزه ماسک و زاکربرگ مطرح شده، هر بار یکی از آنها با انتشار توییتی یا خبری، دیگری را به جدی نگرفتن مسابقه متهم می‌کنم. درحالی‌که ماسک پیشتر از انجام عمل جراحی شانه‌اش خبر داده بود، زاکربرگ ادعا کرد که او مسابقه را جدی نگرفته و هر وقت ماسک تصمیم جدی در رابطه با مبارزه گرفت، زمان را مشخص می‌کنیم و غیر این‌صورت، باید مبارزه را فراموش کنیم.

ظاهرا برگزاری این مسابقه برای بسیاری از افراد جدی شده است که حتی دانا وایت، رییس سازمان UFC پیشنهاد کرده این مسابقه می‌تواند به نفع خیریه برگزار شود.

زاکربرگ بیش از یک دهه از ماسک جوان‌تر است و خبرها حاکی از آن است که سخت برای مبارزه تمرین می‌کند. حتی گزارش شده که او داخل منزلش فضایی را شبیه قفس ساخته و به انجام تمرینات بدنی می‌پردازد. ماسک هم تصاویر از انجام تمرینات خود، شامل وزنه زدن در دفتر کارش منتشر کرده است.

ماسک پیش از این با دولت ایتالیا برای برگزاری این رویداد در رم صحبت کرده بود، اما زاکربرگ گفت که هیچ توافقی در این زمینه صورت نگرفته است.

اخبار مرتبط: