مدیرعامل جدید توییتر با ارسال ایمیلی از کارمندان این شرکت خواست تا در ساخت توییتر 2.0 با هم همکاری کنند چرا که قصد دارد توییتر را به مرکز جهانی ارتباطات تبدیل کند.

روز دوشنبه، مدیرعامل جدید توییتر اولین پیام خود را با عنوان «ساخت توییتر 2.0 با هم» برای کارمندان ارسال کرد که در آن هدف اعلام شده رئیسش ایلان ماسک برای این شرکت را «مرکز جهانی ارتباطات» عنوان می‌کند.

او نوشت: «از اکتشاف فضا گرفته تا وسایل نقلیه الکتریکی، ایلان می‌دانست که این صنایع نیازمند تحول هستند، بنابراین او این کار را انجام داد. حالا توییتر نیازمند دگرگونی برای پیشبرد تمدن از طریق تبادل بدون فیلتر اطلاعات و گفتگوی باز در مورد مسائل مهم‌ است.»

یاکارینو یک مدیر تبلیغاتی قدیمی است که قبلاً بخش تبلیغات جهانی NBCUniversal را رهبری کرده است. با وجود ورود وی و در دست گرفتن سمت مدیرعاملی، اما ماسک همچنان به نظارت بر محصولات و تیم‌های مهندسی توییتر ادامه خواهد داد.

وظیفه اصلی او بازسازی کسب و کار تبلیغات توییتر است که از زمان تصدی ماسک از بین رفته است. این کار آسان نخواهد بود اما بر اساس لحن یادداشت امروز او به نظر می‌رسد برای این چالش آماده است.

مدیر عامل توییتر روی توییتر 2.0 کار می کند

در ادامه متن کامل پیام مدیرعامل جدید توییتر به کارکنان را می‌خوانید:

ساخت توییتر ۲.۰ با هم

سلام!
مردم مدام از من می‌پرسند: چرا توییتر؟ حالا به شما می‌گویم.
از اکتشاف فضا گرفته تا وسایل نقلیه الکتریکی، ایلان می‌دانست که این صنایع نیازمند تحول هستند، بنابراین او این کار را انجام داد. حالا توییتر نیازمند دگرگونی برای پیشبرد تمدن از طریق تبادل بدون فیلتر اطلاعات و گفتگوی باز در مورد مسائل مهم‌ است.
آیا تا به حال با کسی صحبت کرده‌اید که خوب فکر می‌کند و با خود بیندیشید «او فوق‌العاده است و همه باید این فرصت را داشته باشند که این را بشنوند.» یا «من بسیار از شما یاد می‌گیرم، آیا می‌توانیم این مکالمه را دوباره انجام دهیم؟» یا «شما باید آزادی بیان نظر داشته باشید.» همه ما باید آزادی بیان داشته باشیم.

به توییتر ۲.۰ خوش آمدید.

توییتر می‌خواهد به دقیق‌ترین منبع اطلاعات زنده جهان و نقطه مرکزی جهان برای ارتباطات تبدیل شود. ما در حال تاریخ سازی هستیم و این یک وعده توخالی نیست، این واقعیت ماست.
وقتی عزم خود را برای تحقق رویای قدرتمند جزم می‌کنید، به معنای واقعی کلمه هیچ چیز غیر‌ممکن نیست. شما باید واقعاً باور داشته باشید و برای این باور سخت تلاش کنید و در این لحظه بازسازی مجدد توییتر، این فرصت را داریم که مسیرهای جدیدی را امتحان کنیم، شراکت‌های جدید ایجاد کنیم، از افراد موثر استقبال کنیم و با هم چیزی بسازیم که می‌تواند دنیا را تغییر دهد. به عقیده من شما برای این کار ساخته شده‌اید.

موفقیت توییتر ۲.۰ مسئولیت همه ماست.

باید بزرگ فکر کنیم.
باید متحول شویم.
باید همه کارها را با هم انجام دهیم.
ما می‌توانیم همه این کارها را با شروع از اصول اولیه انجام دهیم، اصول اولیه خود را زیر سوال ببریم و چیز جدیدی از پایه بسازیم. به ندرت این شانس وجود دارد که آینده جدیدی را در اختیار هر شخص روی این سیاره قرار دهیم.
دقیقاً به همین دلیل است که من اینجا هستم، با همه شما.
بنابراین، بیایید عزم خود را جزم کنیم و توییتر 2.0 را با هم بسازیم.

لیندا

اخبار مرتبط: