یک کاربر در شبکه اجتماعی Reddit نشان داد اپلیکیشن پیام‌رسان iMessage قابلیت پنهانی دارد که به‌وسیله‌آن می‌توان چندین ایموجی را درکنارهم قرار داد.

همان‌طورکه می‌دانید، اپلیکیشن iMessage بین کاربران گوشی‌های یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌ها برای ارسال پیام و ارتباط مخاطبان محسوب می‌شود؛ بنابراین، کمپانی اپل برای رضایت کاربران به‌صورت مستمر قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند تا با استفاده ازآن دیگر نیازی به‌سایر برنامه‌های ارتباطی مانند تلگرام یا واتس‌اپ نداشته باشند. البته باید یادآور شویم این‌ اپلیکیشن تنها برای کاربران داخلی آیفون استفاده می‌شود و برای ارسال پیام یا تماس با مخاطبان اندرویدی از سایر برنامه‌های پیام‌رسان استفاده کرد. اکنون، غول کوپرتینو درکنار تمامی ویژگی‌های جذابی که برای iMessage معرفی کرده، یک قابلیت پنهان را در این پیام‌رسان مخفی نگه‌داشته که ما قصد داریم در ادامه این خبر آن را به‌شما نشان دهیم.

پس‌از آپدیت سیستم‌عامل iOS 17، قابلیت‌های بسیار زیادی دربخش‌های مختلف به گوشی‌های آيفون سازگار باین به‌روزرسانی ارائه شد که یکی از مهم‌ترین‌ آن‌ها تغییرات اساسی در اپلیکیشن iMessage بود که چندین قابلیت مخفی دارد. به‌عنوان‌مثال، اگر شما بخواهید چندین ایموجی را درکنارهم قرار دهید با یک حرکت بسیار ساده و کوچکی را انجام دهید تا بتوانید ایموجی خودتان شخصی‌سازی‌شده برای مخاطب‌تان ارسال کنید تا به‌جاذبه ارتباطی بیش‌ازپیش افزوده شود.

ویژگی جدید Emoji پنهان اپلیکیشن iMessage

باتوجه‌به مشاهدات ما، می‌توان گفت قابلیت پنهان ایموجی در اپلیکیشن iMessage شباهت‌هایی به کیبورد سیستم‌عامل اندروید دارد، اما تفاوت‌های کلیدی وجود دارد. برای‌مثال، ابزار آشپزخانه در ایموجی اندروید طرحی کاملا جدید را ایجاد می‌کند، اما در اپلیکیشن iMessage شما به‌سادگی می‌توانید یک ایموجی را روی یک ایموجی دیگر بگذارید تا ایموجی شما شخصی‌سازی شود و احساسات شما درلحظه به‌شکل بهتری ابراز شود! همچنین، باید گفت مخفی‌ماندن چنین ویژگی جذابی در iMessage بسیار شگفت‌انگیز است، اما شما ازاین‌پس می‌توانید با آن ایموجی‌های بهتری ارسال کنید.

قابلیت موردبحث توسط یک کاربر در شبکه اجتماعی Reddit کشف شد و به‌نظر نمی‌رسد کاربران زیادی درخصوص آن اطلاعاتی داشته باشند. بهترین بخش این قابلیت آن‌است‌که کارکردن ساده خواهد بود؛ به‌عبارتی‌ساده‌تر، شما یک ایموجی را برای مخاطب‌تان ارسال می‌کنید، سپس ایموجی‌های بعدی را انتخاب و به‌سمت ایموجی ازپیش فرستاده‌شده می‌کشید تا روی یک‌دیگر قرار بگیرند. همچنین، اگر انگشت‌تان روی ایموجی بچرخانید، ایموجچی نیز به‌چرخش درمی‌آید که قابلیت خوبی برای حفظ جذابیت صحبت‌های طولانی به‌شمار می‌رود.

اخبار مرتبط: