پیش‌فروش هواوی واچ فیت ۳ که از نظر ظاهری کاملا مشابه اپل واچ است با قیمت ۱۵۹ و ۱۷۹ یورو در اروپا آغاز شده و این ساعت به‌صورت رسمی در تاریخ ۱۸ اردیبهشت معرفی خواهد شد.

هفته گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد هواوی یک ساعت هوشمند به‌نام واچ فیت ۳ توسعه داده که ازنظر ظاهری کاملا مشابه اپل واچ است. درحقیقت ازنظر ظاهری فقط کمی حاشیه‌های نمایشگر این دستگاه بزرگ‌تر است و اگر کسی بلد نباشد، پیدا کردن تفاوت بین آنها تقریبا غیرممکن است. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که علاوه‌بر تاریخ معرفی، قیمت نسخه‌های مختلف هواوی واچ فیت ۳ را هم در اختیار می‌گذارد.

به‌گزارش Gizmochina، هواوی واچ ۳ در بسیاری از کشورهای اروپایی ازجمله بریتانیا و آلمان برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته است. همچنین در وب‌سایت رسمی بریتانیایی هواوی اعلام شده این دستگاه در تاریخ ۷ می مصادف‌با ۱۸ اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد. اگرچه در وب‌سایت رسمی خبری از مشخصات فنی این دستگاه نیست، صفحه محصول آمازون چند کشور ازجمله فرانسه و اسپانیا تمامی مشخصات این دستگاه را فاش کرده بود. اگرچه مدتی بعد لیست مشخصات حذف شد، قبل از آن تمامی مشخصات این ساعت لو رفت.

هواوی واچ فیت ۳

براین اساس هواوی واچ فیت ۳ به نمایشگر ۱.۸۲ اینچی AMOLED با روشنایی ۱۵۰۰ نیتی، نرخ به‌روزرسانی تصویر ۶۰ هرتزی و تراکم ۳۴۷ پیکسل بر اینچ مجهز شده است. برای ردیابی وضعیت سلامتی و تناسب اندام، این دستگاه به مجموعه‌ای از سنسورهای مختلف ازجمله ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و ردیابی تنفس مجهز شده است. برنامه هواوی Health در این دستگاه اطلاعات مربوط به سلامت کاربر را ثبت کرده و علاوه‌بر گزارش‌های پیشرفت وضعیت کلی تناسب اندام، توصیه‌هایی را در اختیار کاربر می‌گذارد. همچنین این دستگاه به GPS مجهز شده و بااستفاده از قابلیت Track Running، دویدن و تعداد دورهای شما را اندازه می‌گیرد.

هواوی واچ فیت ۳ به حافظه رم ۴ گیگابایتی مجهز شده و از باتری ۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند. به‌این ترتیب حدودا ۷ روز طول می‌کشد تا باتری این دستگاه بدون شارژ شدن خالی شود و کاربر می‌تواند کمتر نگران شارژ ساعت هوشمند خود باشد. این دستگاه به قابلیت تماس بلوتوثی مجهز شده که به کاربر اجازه می‌دهد هنگام اتصال ساعت به گوشی، بدون نیاز به بازکردن قفل آن کاربر می‌تواند تماس تلفنی برقرار کند. هواوی واچ فیت ۳ در ۲ نسخه استاندارد و با بند چرمی به‌ترتیب ۱۵۹ و ۱۷۹ یورو قیمت دارد. البته پیشنهاد ویژه‌ای برای کاربران درنظر گرفته شده که با پیش‌خرید ساعت، یک دستگاه هندزفری بی‌سیم هواوی Freebuds SE ۲ هدیه می‌گیرند که درحالت عادی ۳۹.۹۹ پوند قیمت دارد.

اخبار مرتبط: