چند رندر از هواوی واچ فیت ۳ منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه با طراحی کاملا مشابه اپل واچ توسعه یافته و تنها تفاوت ظاهری آنها در اندازه حاشیه نمایشگر است.

پنج‌شنبه گذشته شرکت هواوی از سری پرچمداران جدید Pura 70 رونمایی کرد. این سری به تراشه جدید کرین ۹۰۱۰ مجهز شده که عملکرد بهتری از کرین 9000s ارائه می‌دهد. پیش‌فروش اینترنتی ین سری یک دقیقه پس از آغاز به‌دلیل اتمام ظرفیت به‌پایان رسید که علاقه بی‌نظیر مردم را به پرچمداران داخلی نشان می‌دهد. البته برخی معتقد بودند این یک ترفند بازاریابی است و هواوی از قصد پیش‌فروش را متوقف کرده است. شرکت هواوی در تلاش است تا ساعت هوشمند جدید واچ فیت ۳ را معرفی کند و اکنون رندرهایی از این دستگاه منتشر شده که طراحی آن را به‌نمایش می‌گذارد.

به‌گزارش WinFuture، در رندر منتشر شده از هواوی واچ فیت ۳، طراحی این دستگاه با کرون دیجیتال در بالای لبه سمت راست مشاهده می‌شود. علاوه‌بر آن ساعت به پنل نمایشگر مربعی شکل مجهز شده است. همچنین لبه‌های نمایشگر گرد هستند و زیر کرون دیجیتال، یک دکمه قرار دارد که برای استفاده آسان‌تر از دستگاه قرار گرفته است. جالب اینجاست طراحی این دستگاه، کاملا مشابه ساعت‌های هوشمند اپل واچ است و تقریبا هیچ تفاوتی میان آنها وجود ندارد.

Huawei Watch Fit 3 RENDER

تنها راه تشخیص هواوی واچ فیت ۳ از اپل واچ، وجود حاشیه‌های ضخیم‌تر برای نمایشگر است که از دور قابل تشخیص نیست. علاوه‌بر آن جنس فلز فریم دور دستگاه هم کمی متفاوت است و متخصصان می‌توانند از این راه آنها را از یکدیگر تشخیص دهند. هنوز این ساعت معرفی نشده، اما با انتشار رندر هواوی واچ فیت ۳ به‌نظر می‌رسد فاصله زیادی تا رونمایی از این دستگاه باقی نمانده باشد.

اخبار مرتبط: