به‌نقل از یک منبع خبری آگاه، بازی ویدئویی GTA 6 ازنظر جلوه‌های دیداری یا بصری درمقایسه‌با جلوه‌هایی که در Red Dead Redemption 2 و GTA V دیدیم تفاوت‌های بسیاری زیادی دارد و می‌تواند باعث شگفتی در صنعت گیمینگ شود.

طی ماه‌های اخیر، اخبار و شایعات پیرامون GTA 6 به‌شدت افزایش یافته و افشاگران بسیار زیادی در شبکه‌های اجتماعی مانند ردیت و توییتر X اقدام به اشتراک‌گذاری اطلاعات گسترده‌ای درباره شخصیت‌های قهرمان، حجم، نقشه‌ها و مدت‌زمان گیم‌پلی این بازی کردند. در آخرین گزارش متوجه شدیم دو شخصیت قهرمان لوسیا و جیسون از قدرت‌های متفاوت و خاصی برخوردار هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد برا رویارویی با دشمنان آمادگی کامل داشته باشند.

باوجوداین، امروز، یک خبر جدید نشان می‌دهد GTA 6 (اتومبیل دزدی بزرگ ۶) قرار است از جلوه‌های بصری فوق‌العاده بهتر از آنچه در Read Dead Redemption 2 دیدیم باشد؛ بنابراین، دنیای گیمینگ وارد سطح جدیدی خواهد و احتمالا سایر استودیو‌ها از موتور آن برای تولید بازی ویدئویی بهره‌مند خواهند شد. فاصله‌ای که بین این بازی با نسل‌های فعلی دارد مافوق‌تصور خواهد بود و قطعا پس از عرضه اولیه به موضوعی داغ در خبرگزاری‌ها تبدیل می‌شود.

جلوه بصری Grand Theft Auto 6

براساس گفته‌های نشریه فرانسوی Rockstar Mag، نسخه جدید موتور RAGE با قابلیت‌های بهبودیافته‌اش پیشرفت‌های عظیمی در کیفیت تصاویر، رندر و هوش مصنوعی ایجاد می‌کند؛ ظاهرا Rockstar Games قصد دارد بازی ویدئویی را منتشر کند که سال‌ها از زمان جلو‌تر خواهد بود کمتر استودیو سازنده‌ای می‌تواند برای ساخت چنین بازی با گیم‌پلی طولانی و گیفیت فوق‌العاده پیش‌قدم شود، زیرا دانش و ابزارهای موردنیاز را دراختیار ندارند.

علاوه‌براین، شایعات تایید می‌کند جلوه‌ بصری آب در GTA 6 به‌شدت بهبودیافته و تفاوت‌های زیادی با آنچه تاکنون دیده‌ایم دارد؛ به‌عبارتی دقیق‌تر، باید به شما بگوییم عین واقعیت است. گروه فناوری RAGE Rockstar Games سیستمی انقلابی طراحی کرده که می‌تواند فیزیک آب درمقیاس واقعی نشان دهد، چراکه دریاها و اقیانوس‌ها نقش مهمی در بازی خواهند داشت و شخصیت‌های اصلی داستان باید مراحل زیادی را با در اقیانوس انجام دهند.

ازسوی‌دیگر، GTA 6 از بهبودهایی بصری در فیزیک خودرو و سایر وسایل نقلیه برخوردار می‌شود؛ همچنین تعداد ماشین‌ها در نقشه‌ خیابان‌ها افزایش می‌یابد تا ظاهری واقعی‌تر و دقیق‌تر داشته باشند. مجله خبری فرانسوی می‌گوید هرگونه آسیب و تصادفات می‌تواند روی هندلینگ ماشین تاثیر بگذارد و از کار بیافتد. این بازی اولین بازی در دنیای گیمینگ خواهد بود که از نورپردازی شبانه بهره می‌برد تا اهمیت زندگی شبانه در شهر Vice City به‌خوبی نشان داده شود. سیستم آب‌وهوا نیز درمقایسه‌با نسخه‌های قبلی بهبود می‌یابد و تاثیر به‌سزایی در روند بازی خواهد داشت.

اخبار مرتبط: