افشاگری‌های جدید نشان می‌دهد که بازی ویدئویی GTA 6 از ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین پلیرها می‌توانند با انجام این بازی کسب درآمد به‌صورت رمز ارز و دلار داشته باشند.

طی سال‌های اخیر، GTA 6 یکی از پربحث‌ترین و مورد انتظارترین بازی‌های ویدئویی به‌شمار می‌رود که توسط کمپانی راک‌استار گیمز در مرحله توسعه قرار دارد و احتمالا تا اواسط سال ۲۰۲۵ میلادی برای پلیرها منتشر می‌شود. آخرین اخبار نشان می‌دهد که این بازی بیشتر از ۴۰۰ ساعت گیم‌پلی و حجمی معادل ۷۵۰ گیگابایت خواهد داشت که کنسول‌های نسل نهم نمی‌تواند به‌تنهایی آن را پشتیبانی کنند؛ برهمین‌اساس کاربران نیاز خواهند داشت یک هارد SSD اختصاصی برای کنسول‌هایشان خریداری کنند.

ارز دیجیتال در GTA 6

شایعات و اخبار پیرامون GTA 6 انتهایی ندارد و روزانه افشاگران زیادی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این بازی منتشر می‌کنند که نشان می‌دهد گیمرها با سورپرایزهای ویژه‌ای روبه‌رو خواهند شد. اما امروز خبری بسیار مهم منتشر شد که به ما می‌گوید GTA 6 از سیستم ارز دیجیتال مانند بیت کوین پشتیبانی می‌کند و گیمرها به‌راحتی می‌تواند با انجام این بازی کسب درآمد کنند. این خبر می‌تواند برای کاربران حرفه‌ای بسیار خوشحال‌کننده باشد، چراکه اکنون می‌توانند هم‌زمان بازی کنند و درآمدهای دلاری و دیجیتالی داشته باشد.

در سال ۲۰۱۷، بازی‌های Play-To-Earn معرفی شدند که به گیمرها اجازه می‌داد تنها با بازی کردن درآمد داشته باشند. با نگاهی به‌گذشته، به‌یاد می‌آوریم که ساختمانی به‌اسم Liberty City Stock Exchange (LCSE) وجود داشت، اما پلیرها در بازی نمی‌توانستند از آن استفاده کنند. سپس در سال ۲۰۱۳، با ظهور GTA 5 توسعه‌دهنده بازی به گیمرها اجازه در بازی مستقیما معامله‌ ارز دیجیتال داشته باشد.

کسب درآمد در GTA 6

به‌عبارتی دقیق‌تر، پلیرها برای خرید و فروش در بازی GTA 5 باید به صرافی‌های BAWSAQ و LCN مراجعه می‌کردند و با استفاده از گوشی‌های هوشمندشان اقدام به جابه‌جایی سهم‌هایشان می‌کردند. همچنین، یک ماموریت جذاب تحت‌عنوان «Stock Market Assassination Missions» وجود داشت که در آن پلیرها باید با حمله به‌بازار سهام، امتیازهای لازم را کسب می‌کردند. برهمین‌اساس، تعجبی ندارد که این قابلیت در دنیای واقعی اضافه شود و افرادی که GTA 6 را بازی می‌کنند به‌راحتی بتوانند کسب درآمد کنند.

اخبار مرتبط: