ماد جدیدی از Red Dead Redemption 2 درحال ساخت است که در آن بازیکنان می‌توانند با آرتور مورگان سوار اتومبیل شوند و می‌تواند جای خالی GTA 6 را پر کند.

یکی از مهم‌ترین مزایای بازی با کامپیوتر به جای اتکا بر کنسول‌های بازی، استفاده از مادهای مختلف است. مادهای مختلف به‌صورت رسمی عرضه نمی‌شوند، اما می‌توانند سرنوشت یک بازی را تغییر دهند و به‌همین دلیل جایگاه بسیار مهمی در صنعت بازی‌های ویدیویی دارند. اگرچه هرساله مادهای زیادی برای عناوین محبوب ساخته می‌شود که فقط چند مورد از آنها می‌توانند محبوبیت زیادی کسب کنند، آن دسته از مادها نقش بسیار پررنگی در رضایت کاربر از بازی دارند. اکنون گزارشی از یک ماد جدید عنوان محبوب و نامزد بهترین بازی سال ۲۰۱۸، یعنی Red Dead Redemption 2 منتشر شده که می‌تواند به‌یکی از موفق‌ترین مادهای این بازی تبدیل شود.

 Red Dead Redemption 2

بیشتر از یک‌سال قبل شرکت راک استار اعلام کرد دیگر قرار نیست محتوای جدیدی به بازی رد دد ردمپشن ۲ اضافه شود و از آن موقع، طیف بیشتری از مادهای مختلف برای این بازی منتشر شد. یکی از این مادها قرار است آن را به شبیه‌ترین بازی به GTA 6 تبدیل کند. درحقیقت این ماد تفاوت چندانی با نسخه اصلی نداشته و فقط اتومبیل و خودروهای مختلف به آن اضافه شده است. بااین ماد، نتایج عجیبی مانند تماشای آرتور مورگان درحال رانندگی با خودرو اسپرت در میان بیابان به‌دست آمده است که واقعا جذابیت زیادی دارد. کاربر ردیت به‌نام PsychologicalMight26 که تصویری از این ماد را منتشر کرده مدعی است: «فقط با اضافه کردن اتومبیل به ماد Red Dead Redemption 2 یک نسخه اولیه از GTA VI ساخته شده است.»

بدیهی است که GTA 6 تفاوت‌های زیادی با این ماد دارد، اما شباهت‌هایی هم دارد و ادعای PsychologicalMight26 چندان بی‌پایه نیست. Red Dead Redemption 2 از نظر اندازه نقشه بازی، جزئیات و گرافیکی پیشرفت بزرگی نسبت به GTA V بود. بااین حال گزارش‌ها نشان می‌دهد که GTA بعدی هم با ارتقا بزرگی نسبت به رد دد ردمپشن ۲ همراه خواهد بود و به پیشرفته‌ترین هوش مصنوعی در تمام بازی‌های ویدیویی مجهز می‌شود. این عنوان قرار است در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۵ عرضه شود و به‌همین دلیل علاقمندان ناامید شده و به فکر راهی برای پرکردن جای خالی GTA VI هستند.

اخبار مرتبط: