تیم هیوندا به‌شکل جذاب و خنده‌داری از تریلری با عنوان Grand Test Auto XXIV رونمایی کرد که نشان می‌دهد با الهام از تریلر بازی ویدئویی GTA 6 ساخته شده‌است.

تقریبا دو ماه پیش، اولین تریلر رسمی بازی ویدئویی GTA 6 ازسوی استودیو Rockstar Games منتشر شد که نشان می‌داد گیمرها با دو شخصیت قهرمان مرد و زن روبه‌رو هستند. شاید برایتان جالب باشد بدانید این ویدئو کوتاه در مدت‌زمان بسیار کوتاه بیشتر 150 میلیون بار توسط گیمرها و علاقه‌مندان به‌صنعت گیمینگ دید‌ه‌شد که نشان‌دهنده انتظار میلیون طرفدار است. بااین‌حال، امروز شاهد کپی‌برداری و بازسازی تریلر GTA 6 توسط تیم خودروسازی هیوندا هستیم که آن را به‌صورت فوق‌العاده جذابی برای عاشقان صنعت خودرو و مسابقات تحت‌عنوان Grand Test Auto XXIV منتشر کرد؛ در ادامه می‌‌توانید شاهد این ویدئو جذاب به‌همراه موسیقی متن آن باشید.

درحال‌حاضر، ما و تمام گیمرهای جهان انتظار دارند بازی ویدئویی GTA 6 تا سه‌ماهه‌اول سال 2025 میلادی برای کنسول‌های نسل نهم عرضه شوند؛ اگرچه برای از کارشناسان و متخصصان صنعت گیمینگ می‌گویند احتمالا تاریخ انتشار این بازی با تعویق چندماهه روبه‌رو خواهد شد؛ بنابراین، به‌نظر می‌رسد باید تا پایان سال 2025 صبور باشیم. دو تحلیلگر سرشناس حوزه گیمینگ به‌نام‌های Omar Dessouky و Arthur Chu گفتند: «اگرچه تریلر GTA 6 با جذابیت‌های هیجان‌انگیزی همراه بود، اما حاوی عناصری نبود که بتواند برای سال‌های‌سال به‌عنوان نسخه‌ای آلفا در صنعت گیمینگ پادشاهی کند. همچنین، گمانه‌زنی‌ها درخصوص انتشار نسخه PC ادامه دارد و شایعات اولیه حکایت از عرضه در سال 2027 دارد.

مدیرعامل و مالک استودیو Rockstar Games، سم هاوسر، پس‌از انتشار تریلر بازی ویدئویی GTA 6 اظهار کرد تیم طراحی و نرم‌افزاری ما تلاش‌های بسیاری را برای گذر از محدودیت‌ها و ایجاد بستری برای تجربه گیمینگی متفاوت برای پلیرها است. همچنین، وی ادامه داد ما از اینکه می‌‌توانیم نگاه جدیدی را برای کاربران بسازیم بسیار خرسند هستیم و این‌موضوع برای کافی خواهد بود. همچنین، باید یادآوری کنیم برخی افراد با وارد هجمه‌های مختلف قصد دارند به محبوبیت و آینده GTA 6‌ آسیب بزنند، اما به‌نظر می‌رسد به‌موفقیتی دراین‌خصوص نمی‌رسند.

باتوجه‌به محبوبیت دیوانه‌وار اولین تریلر GTA 6، کمپانی هیوندا در اقدامی جذاب و بی‌نظیر توانست ویدئویی تبلیغاتی بسازد که شباهت زیادی به ویدئو محبوب و پربازدید GTA 6 دارد. طی 3 روز گذشته، ویدئو هیونداد بیشتر از 340 هزار بار دیده‌شد که نشان از محبوبیت نسبی آن در دنیای خودرو و عاشقان آن دارد؛ همچنین موسیقی متن به‌نام «Love Is A Long Road» از Tom Petty به‌جذابیت‌های ویدئو برای مخاطبان می‌افزاید.

اخبار مرتبط: